U so nome uriginale hè "Tianguis del Chopo", ma hè chjamatu solu "El Chopo". Tutti i generi di persone facenu a so strada quì ogni sabbatu. Hè un mercatu straordinariu.

Hè stata fundata à a fine di l'anni 80. Hè situatu vicinu à a cità, in Buenavista, più precisamente in u "Barrio de la Colonia Guerrero". Ci pudete ghjunghje cù a linea nera 4 di autobus rossu, da ùn mancà. À l'urigine era un locu induve i hippies si scontravanu per scambià oggetti da a fine di l'anni 60. À u principiu di u mercatu, i graffi nantu à i muri sò dighjà notevuli, è à a fine ci sò gruppi di musica di a zona per ghjucà quì, cù a speranza di esse scuperti. U mercatu hè divisu da u latu nordu in u angulu anarcho / punk, seguitatu da goth, metallicu ecc ... U mercatu hà creatu una prospettiva assai chjara: perfetta per l'anarchisti o radicali!

In questu mercatu stravagante, truverete e cose più strane chì pudete imaginà, da stivali di fantasia à bambole vudù. Cumu pudete vede in e foto, quì pudete truvà tuttu ciò chì cercate in questa direzzione, pudete avè tuttu ciò quì. Pudete uttene un tatuu o pittura henna in a strada. Ci hè ancu abbastanza da manghjà è da beie quì, ma ci sò cose chì duvete fighjà attenti, cume i picculi campioni di suchju chì uttenite nantu à tuttu u mercatu! - Ricumandemu di ùn pruvà micca li perchè secondu i lucali, tuttu puderia esse quì.

Quandu u tour di u mercatu hè finitu, tutti si riuniscenu di solitu in u risturante "El Español", una strada luntanu è ghjustu accantu ci hè un stand di alimentazione chì furnisce i populi quì cù i so tacchi è enchiladas dapoi più di 25 anni.

Editori: Frank & Pamela