1970 hà iniziatu Griselda Blanco cù l'esportazione di cocaina cum'è "Droga di festa" in i SUA. Tandu ùn ci eranu micca cuntrolli di sicurità speciali in aeroporti cum'è oghje, cusì era abbastanza faciule per elli d'introducelu in i Stati Uniti. Hà purtatu e so prime spedizioni di cocaina in Miami simpliciamente cum'è turista in una valisgia in i SUA. U so primu trasportu hè statu diluitu cù lattosiu.

Griselda Blanco hè cunsiderata a pionera è "Regina di Cocaine"  designatu. Hà furnitu a scena di a festa in Londra è New York. Griselda Blanco, nata in Santa Marta in Colombia u 15/2/43 ma cresciuta in Medellin, era analfabeta è ùn hà mai amparatu à guidà. Hà cresce in cundizioni povere. A so mamma, una prostituta è u babbu scunnisciutu.

Da a so miseria, hà cuminciatu à sopravvivere cum'è un sacchettone. À l'età di 11 anni era dighjà prufessiunale in questu campu. Quandu un zitellu di a stessa età a chjamava "grassa", ùn ci pensava micca duie volte è u stuzzicava solu.

U vostru primu maritu, Carlos Trujillo, era un specialistu in a clonazione di i visa d'entrata à i Stati Uniti. Hà avutu 3 figlioli cun ellu. Per preferenza per a mafia italiana, hà chjamatu u so ultimu figliolu per nome "Michael Corleone", cunnisciutu da u famosu filmu "U Padrinu".

Era ossessionata da i modi brutali di u "Italo Mafia"chì hà purtatu à l'introduzione di i metudi di a mafia italiana in Colombia.

Ciò includia e so preferenze speciali, cume l'inviu di l'arechje tagliate in buste o u smembramentu di e persone, chì eranu allora semplicemente lasciati in e valigie in strada. Hà inventatu un modu altamente efficiente di uccidere: "Accessu da una moto in muvimentu".

Era ossessionata da duminà l'omi. Per una parolla sbagliata, hà tombu u so amante. Cum'è previstu, u so matrimoniu cù u so primu maritu hè andatu male. Per guardà a custodia di i so figlioli, l’hà tombu senza altru.

D'ora in poi sò stati chjamati "A vedova nera".

U vostru secondu maritu (Álvaro Bravo) era un picculu traficante di droghe chì li dava l'idea di operà è organizà prufessiunalmente u cummerciu di cocaina.

Stu matrimoniu hè ancu cascatu, quandu hà suspettatu chì u so maritu l'ha ingannata in u cummerciu di cocaina un ghjornu, l'ha ancu tombu. Quattru ore dopu à u funerale, era dighjà in lettu cù u so prossimu maritu, chì a sustinia ancu in i so affari di droga.

Temendu ch'ellu finissi cum'è i so dui predecessori, (Charles Cosby) a tradì à a pulizza. Dopu ella hè stata cundannata à 20 anni di prigiò. Durante a so carriera di 10 anni in droghe cum'è Regina di Cocaine, hà guadagnatu una fortuna stimata di 500 milioni à 2 miliardi di dollari, i figuri esatti ùn sò micca cunnisciuti. Tuttavia, hè pruvatu ch'ella pussidia più di 20 guardie di u corpu è uni pochi di ghjetti privati.

Dopu à 19 anni di prigiò, hè stata liberata in u 2004 è hà campatu una vita incognita finu à chì hè stata assassinata u 69/3/9 à l'età di 2012 anni. In modu stranu, per mezu di u so metudu, sparatu da una motocicletta in muvimentu.

Hè stata sepolta à pochi metri di a fossa di Pablo Escobar in u cimiteriu "jardines Montesacro" in Medellin.

Per forza di vuluntà è a messa in opera consistente di u so pianu, Griselda hà riesciutu à ottene una furtuna tamanta cù una parte considerableu di brutalità senza pudè leghje è scrive. In a prossima parte riporteremu cumu "Pablo Escobar" cum'è "pupulare di Griselda", hà supiratu assai è à volte u "L'omu u più riccu di u mondu" guerra.

Editori: Frank & Pamela