Brillante Casual-elegante, masticante, bashful è 80! Ciò chì aspetta l'estiu. Cumu i designatori di moda guardanu questi New York Fashion Week ci a ti diceremu quì. Cusì sentatevi è ispirate. Quist'annu Victoria Beckham e so regine in moda un pocu rilassatu. A so robba hè diventata più còmuda, i so pantaloni un pocu più baggier. U so aspettu di bellezza andò ancu in questu direzzione. Mentre i capelli sò stati lisciati perfettamente è cura, l'ochji - invece di cuntrastu - sò stati appiicati in una manera pitrullosa, grossa, fraccata è spessa.

Grazie à @guidopalau. Belli capelli ieri à # VBSS17 cù @ghdhair x vb #NYFW

Una foto postata da Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

di Adam Selman purtatu u make-up artist Emi Kaneko l'anni 80 in a so gloria piena in a passarella di New York. Cù u culore multifunzionale, rosatu Crema da MAC Casuale Color in u culore "Per I vostri Amusement “hà datu un culore dolce à i gomi, l'area intornu à l'ochji è a tappa intera.

#adamselman SS17 da @ponyboymagazine @love_amika @jamespecis @maccosmetics @emikaneko Una foto postata da Adam Selman (@adamselman) on

Cum'è l'aspettu di i capelli bagnati, l'aspettu di l'ochji umdi ferma una tendenza l'annu dopu. E inseme, questi dui sguardi bagnati ponu ancu sembrà assai affascinanti. À u Jason Wu Mostra ti mostra Taylor Hill cumu sta cumminazione funziona inseme in armunia.

@taylor_hill per #JasonWu # Spring2017 ?????????????

Una foto postata da Jason Wu (@jasonwu) on