A Settimana di a Moda hà visitatu novu New York quist'annu per presentà i tendenzi per a primavera / l'estate 2018. Ancu sì u NYFW principalmente ci mostra a tendenza di primavera. Ci hè sempri una cosa à tene à mente - picculi ma boni è cun un impattu maiò: i unghie! Probabilmente faciule da missi da i passarelli, perchè sì litralmente inundatu di assai stimuli novi è ispirazioni. Ma un sicondu sguardu più vicinu vale a pena.

Pintà unghie - cum'è l'avete cunnisciutu prima - hè ora una cosa di u passatu! Perchè in u mondu di a manicura, tuttu hè avà nantu à e cuticule, cum'è era in mostra di Rodarte hè stata vista Ispirata da e catene d'oru, una linea delicata era tracciata intornu à e unghie cù un lucente smaltu d'oru. Finalmente un accessori sensuale per i nemichi!

Cù i dui polishes chiovu Batignolles e Invevdu di Christian Louboutin creatu u chjachjistu Alicia Torello per a mostra annata da Novis disegni minimalisti unghie cubistiche

Un altru sguardu à a me mani quadrata casuale per @novisnyc per @louboutinworld Una foto postata da Alicia Torello (@aliciatnails) annantu

Celebratu questu annu U Culone festighjava i so 10 anni è à l'occasione hà appruntatu una cullezzione futuristica chì si passa à a punta di i ditte. L’artista hà sceltu i chiodi Mei Kawajiri per i tons achromatichi è decoratu stu sguardu cù strass è sequins.