– Foto: @prada -

In cunfrontu à altre settimane di moda, u Milan FW hè sempre statu cunnisciutu per a so moda conceptualmente casuale è insolita è stranu. Ma in l'ultimi ghjorni, pareva chì a cità avissi stata rimpiazzata da novi è spiriti creativi. Cù nova energia chì hà inundatu i sensi di i cuncettori di moda è di l'artisti cù novi inspirazioni. E cose meravigliose accade subitu à a sfilata di moda d'annu! Jugosu, culuritu è ​​unashamedly cun una sofisticazione unica Italiana. Eccu i cinque lezioni di maquillaje è capelli chì sò stati scritti cun diligenza in tuttu a settimana.

Calvesi
Minimalista, futuristicu

U make-up artist Thomas De Kluyver decoratu i palpebuli di u Calvesi Modelli cun un arcu significativu è densu. Chì bellu ochju!

 MaxMara

Curnistatu appiccatu cù @gigihadid. #MaxMara # SS17 #mfw Una foto postata da @maxmara on

 ! prismatic Questu sguardu hè vistu à MaxMara, Solu duie strisce, verde-verde è polaru-biancu, sò state fatte oltre l'ochji.

Fendi

Glitter, glitter, glitter in ogni locu! In particulare nantu à i labbre! U desideriu ancu di più scintillu hà digià cuminciatu à NYFW, induve u make-up artist hà creatu Pat McGrath un maravigliosu à circà DKNY, U make-up artist Petru Philips fattu usu di u MFW di Fendi ancu nantu à e labbra aperte di i mudelli.

Sport massimo

 Sbarrazzate di u ferru chianu! Perchè ùn piglià cura di i vostri capelli è dimustrà a so struttura naturale? Cù a lotione di i capelli diritti, allora subitu una braidura di cavallu è voilà u novu aspettu casuale.

 Prada

Per quelli chì anu capelli naturali soia. Cume circa un bob di 20?