Elisabetta da Bioshock Infinite

In u corsu di l'annunziu di a seconda parte di u ghjocu di computer occidentale Red Cavallum Mortu face Stephanie Llamas, Direttore di Ricerca è Insight di i Consumatori à l'Istitutu di Ricerca di Media Super Research Dati un altru post nantu à u sessismu in gaming. So si lamenta chì u ghjocu pare avè esse nisuna figura femminile chì sustene bid mentre 7 omi piglianu i roli di eroe.

Oltre critica dinò mancanza di uguaglianza di e donne micca solu in i ghjochi, ma ancu in termini di pusizioni in e cumunità di ghjocu è in l'industria di video games. A raghjone hè chjaru chì e donne piace à esse chjamatu "Tramindui babbi"O ancu" bitches "per u mercatu esse aduprate, chì hè ugualmente degradante per i dui generi.

"Booth-Babe" à E3-2011 Fonte: Wikimedia, foto da Richard Cabreba

Chì u Inclusione di e donne hè summamente restituitu in l'industria di i video games, secondu a dati chì u so istitutu avia digià raccoltu in 2014. Di conseguenza U 40 per centu di a basa di ghjucatori di i Stati Uniti hè femina, Più di a mità d'elli si qualificarianu di cume gamers di mid o hardcore è currispondenu cusì à u gruppu di destinazione di a Redemption Red Dead.

Un altru codice graficu interessanti u Popularità di sfarenti generi per genere on. I dui ghjoculi di azione è di ghjochi di rolu sò ancu più populari trà e donne chè l'omi. In parechji altri generi impurtanti, a relazione hè quasi equilibrata.

Guerrieri percepzione falsificata parechje in termini di Distribuzione di genere in gamers u vede cum'è ghjustificatu chì i ghjucatori interagiscenu nantu à a basa di l'interazioni suciale cumportamentu sessista dentru e cumunità esce da u modu. Dunque, assai ùn anu micca aduprà un microfonu in ghjochi è evitari fieri di ghjochi (in alta voce) Gamescom Report 2016 a proporzione di e donne trà i visitori privati ​​era di 27 per cente). Llamas cita e so propiu sperienze, in quale ella si sente spessu trattata cum'è un zitellu da l'omi quandu ella piglia u cuntrollu di una donna.

I personaggi forti femminili ghjucanu un rolu impurtante in parechji di i so partiti preferiti. Queste include Elizabeth in Bioshock Infinite, Ellie in lu Nom de Us è Yuna in Fantasy Final, In a prima Redemption Red Dead ella hè ancu entusiasta di u rolu di Bonnie MacFarlane è spera chì u successore include ancu un caratteru cum'è Bonnie, chì puderia esse datu un spotlight cum'è i 7 eroi maschili.