Ritrattu: Kickstarter / Makerbuino

Makerbuino hè una piattaforma mobile per i ghjoculi, simili à un Gameboy o Nintendo DS. L'impurtante hè chì pudete assemblà è espansione questu facite in voi stessu di manuale. Ancu i zitelli da l'età di 11 anu da pudè assemblà u dispusitivu cù l'aiutu di l'adulti.

U kit di starter di Makerbuino di Albert Gajšak, chì hè statu finanziatu cun successu da Kickstarter, hè furnitu cù tutti i cumpunenti necessarii è, se ci hè necessariu, cù strumenti, inclusa una saldatura USB. In casu chì qualcosa va male, ci sò ancu dui cumpunenti in u pacatu.

Ritrattu: Kickstarter / Makerbuino

A causa di u disignu modulare, ogni cunsola pò esse facilmente cuncepita è ampliata. In più di carcaghji alternativi è buttuni, a funziunalità di Makerbuino pò ancu esse espansa usendu moduli di espansione. LED supplementari, switches o sensori di movimentu ponu esse appiccicati, chì ponu ancu esse aduprati in ghjochi programati.

In cuntrastu à e maniche classiche di l'anni 90, u Makerbuino hè assai più versatile. Un Atmega328 16 Mhz hè adupratu cum'è u processatore principale, chì hè ancu usatu in u Arduino Uno. U 21KB Flash sò dispunibili cum'è memoria interna, e carte SD cù una capacità di almacenamentu di 2 GB ponu esse usatu per almacenà i prugrammi è i dati. Cù l'aiutu di un caricatore speciale di scaricamentu, i ghjochi è l'applicazioni ponu esse carricati da a carta in a memoria interna. L'hardware retro currettu hè adupratu per a visualizazione: Un LCD monocromu 48 × 48 pixel da u Nokia 5110.