JFFk Media vene avà in Germania, in solu 3 mesi Popeye hà pigliatu u core di i so fanati di tempesta!

U Canali YouTube di JJFK Media hà righjuntu rapidamente più di 38.0000 2018 abbonati, chì a facenu unu di i canali più veloci in YouTube in XNUMX. U primu video "Entrevista Popeye parte 1"Avanzatu più di 3 mila parighjate in 216 mesi solu - un successu cumpletu! Pronto u Canali YouTube serà traduttu ancu in alimanu, pudemu guardà storie passiunanti di l'epica cù Pablo Escobar è a vita cum'è un gangster in Medellin periculosu.

Popeye hè in a nutizia!

Un post spartutu da JJFK Media (@jjfkmedia) am

U contu Instagram di JJFK Media dice: "Guerrieri! Un novu video 🎬 hè in ligna, inseme cù u mo cumpagnu 👉Pamela! Puderà ancu truvà nantu à u mo canale jjfk, è ti ringraziu per u sustegnu enormu da TU !! Vi cuntaraghju un pocu di i prughjetti futuri è i novi disinni di e mo magliette, cappelli è assai di più. Grazie grazie per u vostru sustegnu è ci vedemu nant'à u mo canali! Saluti à tè 🙏 "

Un post spartutu da JJFK Media (@jjfkmedia) am

JJFK Media: Popeye publica unu di i so primi libri #thetruelifeofPabloEscobar cù u so cumpagnu Pamela da #JJFKMEDIA #Popeye # Escobar #laverdad

Un post spartutu da JJFK Media (@jjfkmedia) am

Di sicuru, a nostra squadra hè ancu rappresentata in situ è ​​hè vicinu à a manu quandu i storii più eccitanti sò scritti in Medellin. Cun noi sì u primu in leghje nantu à l'ultimi eventi è sò sempre in diretta. Reunione di cummerciale in Medellin cù #jjfkmedia è #Popeye!

Un post spartutu da JJFK Media (@jjfkmedia) am