U novu lipsticks di l'icona di maquillaje di Londra Charlotte Tilbury rende omagiu à a famiglia reale è à Kate Middleton.

Rossi di Kate Middleton - eleganti cum'è "A Duchessa"

I dilettanti di Charlotte Tilbury ponu durà piacè: L'esperta in bellezza di Londra (Amal Clooney hè unu di i so clienti regulari) presenta u rossetto perfettu di Kate Middleton! Con u so incantevule sfumature rosa è un delicatu lucente finitura, dota à u portatore una attitudine intelligente è si cuncorda inoltre perfetta à l'aspettu frescu di a duchessa. È hè dispunibule per ognunu cù circa 30 EURO.

U tonu borgogna di "Legendary Queen" si face più pomposo - è in u sensu più truffu: hè l'incantu à u best seller di lipstick "La Regina", da quandu hè stata emozionante in un ombra classicu rossu. E texture? "Queen Legendary" fa piacè l'amanti di a bellezza cù un finale mat, mentre chì "A duchessa" vene cù l'etichetta culpita rifinitura di l'etichetta "KISSING". Pensemu: una creazione degna di a duchessa Catalina è di a so purtatrice, in particulare in combinazione cù a manicura perfetta Essie di i Royali!

Lipstick di a "Duchessa" di Charlotte Tilbury

A creazione di lipstick "The Duchess" di Charlotte Tilbury, è ancu "Queen Legendary" è "The Queen", sò ora dispunibili à charlottetilbury.com!