Un viaghju à Firenze vale a pena, perchè l'etichetta di moda italiana Gucci hà apertu u "Gucci Garden" in a metropole - una spezia di sperienza per tutti i discepuli Gucci.

A casa apre u giardinu Gucci in u storicu Palazzo della Mercanzia, induve era situatu u Museu Gucci. L'espaziu rialignatu hè statu creatu da u direttore creattivu Alessandro Michele è hà un magazinu unicu, Gucci Osteria da Massimo Bottura - un ristorante cù trè stelle Michelin - è a critica di sala d'exposizione Maria Luisa Frisa, curata da Gucci Garden Galleria.

U Gucci Garden Galleria, chì hè divisu in parechje camere tematiche, conta a nova visione di a casa è celebra i so archivi, cumprese campagne publicitarii antichi, stampi di artighjani è oggetti retro.
U viaghju in u spaziu di mostra, chì si stende nantu à dui piani, principia in "Guccitificazione", u spaziu in u quale u mutivu di doppia G aparece finu à u so statu transgresivu di l'artista Trouble Andrew per Ghucci Gucci è l'ultime ortografia di a casa - Guccy, Guccify è Gucciification - truvati da Alessandro Michele à traversu i tag in Instagram. U "Paraphernalia" hè un spaziu dedicatu à i codici è i simbuli di a firma chì definiscenu l'identità di Gucci, mentre chì "Cosmorama" mostra i clienti di i jet jet storichi di Gucci è l'evoluzione di a Crest. A galleria cuntinua à u sicondu pianu cù "De Rerum Natura", duie stanze chì ricordanu i musei di storia naturale è esploranu a curiosità di Alessandro Michele circa l'animali è i giardini - una parte impurtante di a nova storia di Gucci. U viaghju sensuale finisce cun "efemera", un ambiente in u quale u sguardu presente cumpone paisaghji d'oggetti, video è memorabilia chì traccia a storia di a casa. U Gucci Garden Galleria include ancu un picculu cinema di tenda rossu-viola cù una vista previa di Zeus Machine / Phoenix, un cortu film di u gruppu cinematograficu ZAPRUDER.
L'ochju di Gucci hè u simbulu di u giardinu Gucci, un territoriu ipnoticu chì cambia u statu di a cuscenza è a percepzione. Un locu pienu di magnetismu, spargugliatu in e gallerie, l'Osteria da Massimo Bottura - u novu restaurant di u chef di trè stelle è a boutique. U visitatore pò sceglie si muvia, appiccicà o vede l'ambienti.

Un post spartutu da Gucci (@gucci) am