L'acqua ùn regula solu e nostre funzioni cardiovasculari, a temperatura di u corpu è a digestione, ancu dissolve sali è minerali è transporta nutrienti è prudutti di rumpimentu attraversu u nostru corpu. Ogni ghjornu perdemu 2 à 3 litri di acqua, chì avemu da riempimmu cù cibu è bevande. Ma sè pensate chì l'acqua hè una bevanda borosa, vi sbagliate. Certi tipi di acqua ponu in a cumminazione giusta divintà una vera sperienza di gustu cù altre beie o piatti.

Vetru cù acqua

 

Cosa hè un sommelier d'acqua è chì tipi d'acqua ci sò?

un Sommelier acqua hè assai familiarizatu cù e caratteristiche mineralogiche è sensorii di l'acqua. Utilizeghja a so cunniscenza micca solu per cunsiglià i clienti di un pozzu, cumpratori, pruprietarii di ristoranti è cunsumatori, ma dinò per attivà u mercatu di l'acqua. Cum'è un sommelier d'acqua, naturalmente, avete da esse assai familiarizatu cù i seguenti tipi d'acqua.

  • L'acqua di u tappettu hè estratta da l'acqua di terra è un terzu da l'acqua di superficie è hè sottumessu à stretti cuntrolli di qualità.
  • L'acqua minerale era urigginariamente l'acqua di piova, chì poi si filtrava à traversu strati di roccia, è cusì era pulita in modu naturale è assurvata minerali. Hè strattu da pozzi.
  • Simile à l'acqua di u tappettu, l'acqua in bottiglia pò esse uttenuta da diverse fonti è dopu arricchita cù minerali. A diferenza di l'acqua minerale naturale, pò esse imbottigliata in ogni locu.
  • L'acqua di primavera scorri attraversu diverse strati di roccia cum'è l'acqua minerale è si raccoglie in una primavera induve deve esse imbutigliata. U cuntenutu minerale varia.
  • L'acqua medicinale passa per u listessu prucessu chì l'acqua minerale, ma deve avè un cuntenutu particularmente altu di minerali è elementi traccia.

Coffee & Water

Chì acqua cun quale bevi?

U diossidu di carbonu è u cuntenutu minerale in l'acqua furnisce sferenti sfumature di gustu. Per esempiu, beie un biccheri d'acqua cù pocu o micca diossidu di carbonu prima o durante u caffè per neutralizà u gustu in bocca è di revitalizà i papilatini gustativi. L'acqua duverebbe idealmente esse ricca in carbonatu di idrogenu per fà i tanini in u caffè più digeribili.

L'acqua hè dinò una bona bevanda per i vini. Un vinu biancu seccu hà megliu gustu cun acqua minerale chì hà una carbonazione media. In cunsequenza, l'acidità pò guadagnà freschezza. U vinu rossu, invece, cuntene assai tannini, chì hè per quessa chì hè megliu bevutu in cumminazione cù acqua minerale, perchè l'acidu carbonicu metterà u tanninu amaru troppu in prima vista. Tuttavia, l'acidu carbonicu và assai bè cù vini belli perchè formanu un buffer perfettu à dulcezza.

Chì acqua cun quale piattu?

I tedeschi venenu quasi ogni settimana Fideus annantu à u tavulinu, Quandu si cugliu a pasta perfetta, l'acqua deve, in sicuru, esse ghjustu. Simile à l'insalate è a sopa cremosa, a pasta pò esse cumminata assai bè cù acqua minerale cù bassa carbonazione è cuntenutu minerale. Tuttavia, l'acqua ricca in minerali va bè cù a carne, chì sustene u gustu intensu di u piattu. I pesci è i frutti di mare affaccanu u so pienu pussibulità di gustu cun acqua pocu salata, ricca di sodiu. U cuntenutu di diossidu di carbonu deve esse in a gamma media. Per una dolce dolce, hè megliu aduprà acqua cù un contenutu bassu di carbone è minerale.

L'acqua ùn hè micca solu acqua. A cumminazzioni cù i piatti è i bevande ghjusti per pudè sviluppà u so pienu potenziale hè veramente un arte in sè stessu. L'acqua ùn solu significa vita, ma face ancu cose ogni ghjornu cum'è manghjà è beie un pocu più variatu.