Parechji ne patenu: pelle cù grossi pori. Hè cumpletamente innocu, ma per parechji un prublema esteticu. Vi mostreremu chì prudutti o trucchi di bellezza ponu esse aduprati per affinà u vostru carnagiu.

Cume nascenu i pori allargati?

Sfurtunatamente, i pori ùn ponu micca esse semplicemente rimossi magicamente perchè sò una componente naturale di a pelle è assicuranu chì a nostra pelle possa respirà. A dimensione di i pori di a pelle hè principalmente genetica. Quelli chì tendenu à avè a pelle grassa tendenu à avè pori più grandi è sò più propensi à brufoli è acne. I grandi pori diventanu solu un prublema quandu sò dilatati è intasati. E ragioni per quessa ponu esse una dieta malsana, esposizione intensa à u sole, cura improprie è cunsumazione di nicotina o alcolu. In certe fasi di a vita, cum'è a pubertà, a gravidanza o a ménopause, a produzzione di sebum hè aumentata per via di u cambiamentu ormonale, chì intasca i pori di a pelle. Ci hè particularmente assai glubuli di sebum in fronte, nasu, guance è mentone, chì correnu à tutta velocità nantu à a pelle grassa è ponu intasà è allargà i pori.

Pudete fà questu in casa:

Pulite bè!
I grandi pori ponu assorbe più facilmente a terra è diventà infiammati, creendu brufoli è punti neri. Cusì hè particularmente impurtante chì si pulisca bè a pelle a mane è a sera.

Prevenite!
Cusì chì i grandi pori ùn apparsu micca in primu locu, duvete curà a vostra pelle di manera custante. Ciò include micca solu una pulizia approfondita, ma ancu peeling regolari è cura prufessiunale di a pelle da un estetista.

Ùn lavate micca troppu spessu
Duie volte à ghjornu, a mattina è a sera, hè cumpletamente abbastanza. Idealmente cù un detergente idratante, neutru à pH. Hè megliu aduprà fluidi leggeri o gels rinfrescanti è idratanti, perchè i pori prufondi ùn sò micca u risultatu di impurità.

Per a pelle assai grassa
Quì hè cunsigliatu di aduprà prudutti di cura cù dosi elevate di retinolu (vitamina A). L'oliu di l'arburu da tè, u zincu, u siliziu è l'acidu salicilicu anu ancu un effettu di regolazione di sebum.

Maschere visive chjarificate
Hè megliu aduprà maschere cù argilla curativa, perchè queste stimulanu a circolazione sanguigna è prumove l'escrezione di eccessu di sebum. Avete probabilmente scontru cù e maschere cumpletamente nere in Internet. Contenenu carbone, chì si lega à i pori intuppati è à i punti neri è poi si solidifica. L'impurità sò facilmente tirate fora di a pelle quandu a maschera hè rimossa.