L'artista di collage Sara Shakeel palesa glitteringly stretch marks in u so travagliu

Ognunu li cunnosce è ognunu vole ùn avè li. Parlemu di e stramme micca troppu amate. Accettà u vostru corpu malgradu imperfezzioni minori pò esse una grande sfida. Micca cusì faciule in a sucietà d'oghje, induve un aspettu impeccabile è una pelle ferma si aspettanu in ogni locu. Spessu, e smagliature ti impediscenu di sentesi veramente bè. Parechje donne soffrenu di vergeture brutte è sgradevoli. Quandu u tessutu connettivu hè troppu allungatu, si formanu crepe in u tessutu sottucutanu. A bona nutizia hè chì e smagliature svanisceranu cù u tempu. Quelli chì appiicanu creme è ne curanu ponu guasi sbarrazzassi cumpletamente. Tuttavia, questu richiede pazienza.

I primi trè trattamenti sò sicuramente indispensabili. Bere assai acqua, sportu è esercitassi sò di sicuru l'essenziale è a fine di tuttu. Sessioni di sauna o dusce alternate prumove ancu a circulazione di sangue è facenu u corpu bè. Cù un stile di vita sano, pudete rinfurzà u tessutu connettivu è pruteggevi da ulteriori smagliature.

1. Massate spazzole è scrub

Un cepillo di masaje stimula u tessulu cunnessu, purifica è prepara a pelle affettata da stretching per a cura continuata cù creme o olii. E duie si ponu ancu abbinà, perchè i prudutti di cura penetranu a pelle più intensivamente cù a pinzella. A pelle pò esse preparatu cù un peeling di u corpu chì furnisce una radiante delicata è fresca.

2. Olii di corpu

Applicate sempre l'olii fragranti di corpu à a pelle umida è applica cù movimenti circulari o in cunnessione cù u massaggio di plastificà. In particulare in l'invernu, l'olii sò l'elixiri piacevuli di bellezza, chì, pienu d'ingredienti nutritivi, ponu aiutà à regenerà strette è strettendu u corpu è lascianu una sensazione di vellutata nantu à a pelle.

3. Creme

Pudete sminticà solu i stretch marks? A dipende di a pronunzia a chjamata Stretch creme pò almenu diminuite l'apparenza è cuntribuiscenu à a guariscenza di e cicatrici. L'usu regulare pò infatti liscia i cuntorni di corpu.

4. Serum

L'arma miraculosa di lussu "Trattamentu di 30 Ghjorni" da Bioeffect hè stata sviluppata in Islanda è hè un bonu aghjuntu à l'olii di cura. E piccule buttiglie sò piene di ingredienti attivi altamente efficaci chì specificamente rinfurzanu è irradianu i strati esterni è interni di a pelle. Cunsigliu: cacciate a vostra pelle cù u seru dopu avè duscia u weekend, per esempiu. Pigliate u vostru tempu mentre applica a lozione è u seru. U bioeffettu hè adattatu sia preventivamente sia dopu a consegna.