Gigi Hadid mostra in u so incantevule vestitu di blazer chì a so cullezzione di bellezza cù Maybelline inspira l'altri per ogni occasione. U focusu di a presentazione à l'eventu Maybelline di a so cullezzione di bellezza hè u rossu rossu "Khair", chì Gigi hà dedicatu personalmente à a so surella Bella. Strangamente, Gigi porta un rossettu più rossu cà Bella, allora perchè sta dedicazione? U culore predilettu di Bella Hadid hè ROSSO. U rossu hè una tonalità di rossu assai speciale. Hè basatu nantu à un rossu ciliegia divinu è stu tonu hè solu adattatu à tutti è pare fantastichi. U nomu "Khair" hà ancu un significatu assai grande. Hè u nomu mediu di Bella, vene da l'arabu è significa "benevulente".


GIGIS "EAST COAST GLAM" E "WEST COAST GLOW" COLLEZIONE BELLI
Eccu i dui cullezzione di trucco. Gigi si chjamava dopu à i lochi duv'ellu hà passatu a maiò parte di a so vita. Cù a "East Coast Glam Collection" è a "West Coast Glow Collection", Gigi Hadid è Maybelline lancianu una nova linea di produtti inspirata da e tappe di vita di i giovani di 22. Una caratteristica particulare di e duie cullezzione hè u grande cuntrastu. A "East Coast Glam Collection" cù i so stravaganti colori di dichjarazione è nuvità nudi o u fascinu di spiaggia naturalmente bella chì emana i toni delicati di a "West Coast Glow Collection".

"GLAMMA DI COAST ORIENTALE"

"GLUMA COSTATA Ovest"

#gigixmaybelline palette d'ombre di costa occidentale. 😍 Quale si adatta à u vostru vibe? caldu di frescu 😎?

Un post spartutu da Maybelline New York (@maybelline) nantu à


E ùn pò mancià più nunda. Ogni cullizzioni hà duie palette d'ombra. Una paleta cù fredda è una paleta cù culori caldi. Per ùn scurdà, di sicuru, ci sò ancu dichjarazione eyeliner, primer, lipsticks, highlighters è mascaras. Tuttu hè da voi. Purtatevi una serata in scena in New York per un aspettu laissez-faire in spiaggia o in vacanze! Prufittate u stile di vita americanu è porta sempre un pruduttu di a cullaburazione di Gigi Hadid x Maybelline cun voi. Brillarete cum'è mai.


LA NOVA "JETSETTER PALLETTE" DI GIGI HADID PER MAYBELLINE
Dopu à e cullezzione di bellezza sopra-citati, mi serebbe ancu nutitu. Ma da avà un novu pruduttu serà aghjuntu à i sacchetti in i buttreghi.
A "Jetsetter Palette" di Gigi Hadid x Maybelline hè un incredibile all-rounder! Hè cuntenutu dui dissimulatori, dui labbra balsamici, quattru ombre d'occhi, blush, bronzer, highlighter è mascara. Ai prumutu troppu? À 13 L'ottobre hà vistu un principiu più di successu à a vendita in i Stati Uniti. So ùn lu mancassi.

Fate glam in via! # U #gigixmaybelline Jetsetter hà tuttu ciò chì avete bisognu à stà in modu d'umore per un pezzu.

Un post spartutu da Maybelline New York (@maybelline) nantu à