Parechji spettatori si sò ritruvati in u centru di a cità dumenica scorsa Manhattan inseme. À mezu à a 5th Avenue finu à Times Square, e strade eranu parzialmente cumpletamente chjose per a sfilata di strada.

U mese d'aostu hè unu di i più caldi d'estate in Big Apple. U calore intensu hè sudatu, ma i vistimenti culuriti è à volte assai stretti attiranu parechji spettatori. Parechje donne ballanu esuberantemente in abiti assai corti, à volte ancu in topless. U so corpu hè adurnatu di pitture di corpu stridente. L'omi portanu costumi assai elaborati è partenu nantu à i carri chì guidanu per e strade di Manhattan. Benintesa eramu ancu noi in diretta è guardemu a sfilata di celebrazione. In più di i costumi assai tradiziunali, e più famose stelle Disney di a nostra zitellina eranu ancu quì. Ci simu divertiti? - Verificate lu per voi stessu!


Ci era ancu assai in corso dumenica scorsa in Times Square, chì era dighjà culuritu. Parechje persone si sò riunite per celebrà stu ghjornu particulare cù l'altri. Eye-catcher: ragazze attraenti cù un toccu di "nunda" è un NY nantu à e natiche. Avemu avutu ancu à guardà duie volte.