Premiera di u film "Cecu" in a 50 Piazza di e Nazioni Unite - Un sguardu privatu in a vita di i Super Ricchi

New York City hè u più grande filmu ambientatu in u mondu. Simu invitati à una pruiezzione di filmu privatu chì incarna sia u glamour di u schermu d'argentu di Hollywood in cumbinazione cù l'ultima posizione di lussu.

Dapoi chì l'iniziativa cinematografica "Made in NY" hà iniziatu, l'industria cinematografica di New York hè diventata a più forte di a storia. Cù un numeru record di equipaggiu di film chì scuperta ogni ghjornu in a cità, u ghjuvellu di a corona hè un penthouse duplex di 70 milioni di dollari in 50 United Nations Plaza, à l'angulu di 1 46st Avenue in Midtown East. Questu hè statu disignatu da l'architettu premiatu Foster + Partners è sviluppatu da Zeckendorf Development and Global Holdings è finitu in 2015. I lussuosi edifizii cù solu 88 appartamenti sò dighjà un indirizzu emblematicu è u so penthouse pò esse vistu in u novu filmu "Cecu". L'attico duplex occupa i dui ultimi piani di u palazzu di 43 piani è hà quattru camere da letto più quartieri di u persunale per un totale di 9.700 metri quadrati di spaziu abitabile. Questu ultimu condominiu di lussu presenta ancu una piattaforma di 525 piedi quadrati rivolta à u nordu è una scala a spirale in acciaio inossidabile di 10.000 libbre chì porta finu à u 43u pianu - ci hè a grande piscina di 30 piedi. Questu hè accessibile attraversu a camera matrimoniale, a zona di seduta o a sala media.

U filmu, "Blind" hè un thriller romanticu di New York direttu da Michael Mailer. Ci dà una visione di a vita di l'elite di Manhattan è di u so stile di vita di lussu. Alec Baldwin, unu di i persunagi principali, perde a faccia dopu à un accidente di vittura fatale chì piglia ancu a vita di a moglia. Mentre era sempre in una prufonda depressione è pienu di dulore per u so maritu, scontra una signora in u so centru di cura, ritrattu da Demi Moore, chì finalmente s'innamora di ellu è rinnova a so passione per a vita è a scrittura. Demi Moore interpreta a donna per eccellenza di u Trofeu NYC chì ama u so enormu penthouse è u so anellu di diamanti luccicanti abbastanza per vede tutti l'atti illegali di u so maritu Wolf of Wall Street, interpretatu da Dylan McDermott. A relazione trà i dui hè assai rocciosa da u principiu, ma à a fine si sviluppanu sentimenti profondi è anu una storia d'amore mentre u maritu hè incarceratu per l'iniziale. In ultimamente, hà da sceglie trà un matrimoniu generosu ma insatisfacente è u so amore novu. U novu amore hè in periculu quandu u so maritu hè liberatu da a prigiò è s'ampara di e so attività extra-maritali.

L'anteprima in situ di u novu filmu hè stata una sperienza assai speciale, sopratuttu quandu u filmatu di u bellu appartamentu hè apparsu nantu à u schermu. Era inebbriante di fighjà daretu à e quinte è l'affari quotidiani di a ghjente. A vita privata di i super-ricchi hè sempre stata una scatula nera per l'ochju publicu, ma nantu à Set hà datu una sensazione di vicinanza cum'è s'elli campavanu accantu à voi. New York City hè veramente un locu magicu induve tutti i sogni ponu esse realità

Pudete truvà u trailer di u filmu à: https://www.youtube.com/watch?v=Ws0ySFgq1A4