Quist'annu marca u 70u anniversariu di u crash UFO in a cità di Roswell, in u Novu Messicu. Dapoi parechji anni, i sustenidori UFO d'America si riuniscenu quì l'ultimu weekend di ghjugnu è i primi ghjorni di lugliu, pocu nanzu à u ghjornu di l'indipendenza americana.

Siccomu i media tedeschi sò cunnisciuti per riportà assai pocu o micca nant'à a vita extraterrestre è UFO, aghju decisu di visità personalmente stu locu è a cità di Roswell à u mumentu di u Festival UFO americanu è di riportà.

Tuttavia, quandu stava pianificendu sta impresa per visità Roswell in vittura è cunnosce l'America in u prucessu, aghju notatu chì questu ùn era micca un compitu faciule. A vittura da u mo ufficiu in Manhattan à u situ di crash in Rosewell è torna hè circa 5008 miles.

Cumincià u viaghju in 49 Street

7 ghjorni sò calculati per tuttu u prugettu, una tappa in Denver à i partenarii d'affari deve esse presa in contu. Matematicamente, ghjungu à u risultatu chì una media di dece à dodici ore in vittura per ghjornu deve esse calculata.

Circhemu 12-13 ore à ghjornu

Cunduce sta strada sola hè una sfida assai grande è difficiule, allora aghju decisu di circà un copilotu in Manhattan. Sfortunatamente, nimu di i mo intermediari è banchieri d'investimentu ùn sò dispunibili perchè anu da fà cresce l'ecunumia mundiale. Completamente inaspettatamente, una amica di New York mi chjama è hè cuntenta di pudè finalmente visità stu situ di crash UFO. Vi dà ancu a pussibilità di sorte da sta cità agitata per qualchi ghjornu.

In un primu momentu sò assai scetticu nantu à cume una donna pò fà fronte à stu sforzu, soprattuttu da chì ùn la cunnoscu da tantu è ùn aghju micca assai fiducia in e so abilità di guida. À a prima riunione li spiegu chì ùn si tratta micca di una scursione di lussu cù limosina, hotel di lussu è champagne. Zoya, hè u so nome, più impressiona cun queste cumpagnie, più sembra difficiule. Ancu a spiegazione o u suggerimentu chì ella pò avè da dorme cun mè in vittura per uttene u numeru mediu di chilometri guidati à u ghjornu ùn a dissuadenu micca. Ancu l'indicazione chì puderia esse rapita da un stranieru ùn l'impressiona micca à u cuntrariu, vole ancu qualcosa di simile;). Zoya hè una donna americana-russa cun ascendenza mongola, ma hè cresciuta in America, hà frequentatu u liceu quì è hè in mezu à a vita.

Ùn vole più ch'è un'avventura è un cambiamentu di ritimu luntanu da i so affari finanziarii. Dopu avè spiegatu tutti i risichi di u mo prughjettu quì è ùn puderete micca esse dissuadutu di accumpagnammi, aghju decisu di impiegalla cum'è copilotu.

Mi spiega chì nurmalmente ogni americanu pigliaria mille polizze d'assicuranza è facia accordi ghjuridichi, dicidemu mutuamente di fà senza queste cose inutili è solu cullemu in vittura è partemu.

Park Avenue West

Main Street Market in Roswell di notte

Tramonto in idilliaca Roswell