Microsoft hà publicatu un novu situ web cù dati di rendiment per a so nova cunsola high-end. E fonti anonimi revelanu più dettagli. (Foto: X-Box)

Qualchì ghjornu fà, Microsoft hà a so propria situ publicatu in a nova cunsola. Quì, in più di un video di trailer, in quale diverse sviluppatori di Project Scorpio dicenu qualcosa nantu à a nova cunsola, sò ancu alcuni dati di rendiment di a consola più rapida di sempre.

Cumu era esperatu, Scorpio di Microsoft abbandunarà a cumpetizione in a forma di Playstation 4 Pro di Sony in termini di velocità. Cù core 8 CPU è 6 Teraflops performance è una larghezza di banda di memoria di 320 GB / s, Project Scorpio, a diferenza di PS4 Pro cù solu 4,2 Teraflops, 4k gaming capaci in tuttu.

Più recentemente ditaglii micca cunfirmati à u X-Box One Scorpio hè isciutu. Questu duverebbe Windows Central ricevutu da un insider di l'industria anonima. Dunque si deve esse pussibule cù l'Scorpio, scene di ghjocu via Game DVR in decisioni 4K 60fps nutari. dinù Streaming duverebbe esse pussibule in cooperazione cù i servizii currispondenti in questa qualità. Fascia deve eventualmente piglià un rolu di pioneru quì. Inoltre, a Xbox One Scorpio, cum'è a Xbox One S, duverebbe avè una alimentazione interna di energia.

Ancu in Microsoft Store una pagina di produttu per u Scorpio hè stata apparsu. un data Release hè ma ùn hè ancora specificatu. Ma pudete cuntà nantu à Microsoft per avè a cunsola à tempu shopping, agriturismo purtà à u mercatu.