drink-machini

A crescita di rete di i dispositi di a nostra vita di ogni ghjornu porta ancu periculi. Ogni dispositivu cunnessu à l'Internet sò ancu vulnerabili. In unu Fuculellu piccu per a Digestione di brezza di dati 2017 informa u squadra di sicurezza di Verizon nantu à un campus universitariu induve più di 5000 hackeatu i dispositi IoT anu fattu richieste di frutti di mare.

In l'università in quistione, ci sò stati numeri crescenti di una "rete lenta". U mutivu di questu era unu Overloading u servore DNS, Tutti i minuti 15 eranu i servitori di risoluzione di nomi cù richieste di subdomini chì correnu cun mare avia bombardatu. Questi venenu da equipaghjini di campus 500, stampanti, luci è venditori. Un spartimentu indipendente Malware si gradualmente infettatu tutte e dispusitivi è facianu parte di u botnet. par Forza Brute A password di unu di sti dispositivi hè stata cracked, cambiata, è cunnessa à un servitore di cuntrollu per riceve più istruzzioni.

Ma a sicurezza di u malware hà lasciatu assai da esse desideratu. A nova password per i dispositi infettati era a stessa cosa per a autentificazione u servitore di cuntrollu hè stata utilizata. Questu era ancu unencrypted è puderia esse facilmente intercepte per ripiglià l'accessu à i dispositi. Cusì, ùn era micca necessariu rimpiazzà.

U trattamentu di a sicurità di a rete hè troppu spensibile micca solu in u settore privatu, ma ancu spessu in cumpagnie è università. Per e rete cù multiple dispositivi IoT, hè una bona idea di stabilisce e vostre propie zone di rete in modu chì restanu indipindenti di e rete critichi è di i dati. È benintesa duvete aduprà tutte e vostre password una sola volta, ancu in quantu di pirate.