c5beyvowcaecdz4

U Smart Toy My Friend Cayla: Toy doll è / o trasmettitore sigretu? (Image: Genesi)

L'Agenzia Federale di Rete detene a pupa U mo amicu Cayla per un trasmettitore ocultu pruibitu è ​​cunsiglià per stassi. Dapoi u pussessu tale facilità cundannata hè, si deve idealmente unu distruzioni di tistimunianzi unu Station Management ghjetti esse mandatu à l'Agenzia Federale di a Rede. In l'ultimi settimane, l'autorità hà digià dumandatu à parechji magazini di piglià Cayla fora di l'offerta.

U mo Amicu Cayla hè unu Ghjoccu intelligente di u fabricatore britannicu di ghjoculi Genesis è hè distribuitu da a cumpagnia Vivid. In u Bambola sò un microfonu è un parlante è ponu cunnette à l'internet. Via Bluetooth, u ghjoculu cumunicà cù una app per smartphone.

L'urganizazione di prutezzione di i cunsumatori Beuc hà avvistatu dighjà in dicembre di l'annu passatu:

"I ghjoculi cunnessi à Internet My Friend Cayla è i-Que fallenu fundamentalmente in termini di sicurezza è prutezzione di dati"

un Investigazione di l'autorità norvega di prutezzione di u consumatore Forbrukerrådet cunfirma sta dichjarazione. In quantu à a prima volta da a cunnessione à a bambola cù u smartphone senza codice di sicurità richiestu hè. Cusì tutti in l'area di ricezione di a bambola ponu facilmente cunnette cun ella usendu l'app. Cù un sèmplice truccu, l'intrusore digitale puderia dunque attivà u microfonu in a scuperta.

Sicondu a Rapportu di esperti di u studiente di dirittu Stefan Hessel di l'Università di Saarbrücken, u ghjoculu intelligente hè dopu § 90 Telecommunications Act sistema di trasmissione pruibitu. Dapoi u Trasmissione radio si fa, Cayla hè un trasmettitore. Siccomu ùn hè micca facilmente ricunniscibile per terze chì un micrufonu si trova in dentro, ci hè unu francese camouflage nanzu.

L'Agenzia Federale di Rete comparte l'opinione di Hessel. Jochen Homann, presidente di l'Agenzia Federale di Rete, hà dettu u 24. Ghjennaghju nantu à u ghjoculu:

"Qualchissia chì cunnosce a pupa parlante Cayla sà chì sta forma di spionaghju d'ogni ghjornu hè dighjà penetrata in e camere di i zitelli."

U fabricatore Vivid cuntradisce a vista in una upinione to golem.de:

"U mo Amicu Cayla ùn viola micca a Sezione 90 TKG in alcun modu. Cum'è a spiegazione spiega chiaramente, per una violazione, in più di altri prerequisiti, questu richiede espressamente chì u dispositivu in questione sia specificamente progettatu per ascultà a parolla non publicamente parlata inosservata ". Ùn hè micca u casu in u casu di a bambola.