fullsize cuntentezza-1

Si dice chì a volte l'anticipazione di un viaghju hè più bella ch'è u viaghju stessu. Almenu possu cunfirmà a prima parte, postu chì entreghju a mo maleta à u bancone di l'Aeroportu di Francoforte. Volerà à a mo famiglia in Shanghai per quasi un mese è documenta ancu u mo viaghju nantu à Instagram (thechinesefashionterrorist).
Puru chì mi vola regularmente in Cina, sò sempre entusiastu di immergermi in stu mondu scemu di una cultura completamente diversa.

Per i Cinesi, ogni viaghju in Cina hè un viaghju "di ritornu" à a casa - indipindente se site nati o sì crisciutu in altrò. A cultura è e tradizioni chì valore e famiglie chinesi sò sempre continuate, ùn importa induve site.
Hè una tradizione "più nova" in a nostra famiglia di purtà rigali da l'esternu. Perchè i "paesi stranieri" sò un paradisu per parechji cinesi cù prudutti di alta qualità - ham spagnolu, cioccolata belga, vini francesi è birra tedesca. Di sicuru ùn pudete micca piglià parechje cose per mutivi ghjuridichi, ma qualchì passageru ùn importa micca.
Ancu populari sò tutti i tipi di prudutti d'ogni ghjornu chì ponu truvà in ogni angulu quì in Germania: prudutti per i zitelli, cosmetici, shampoo è pasta di denti. Di sicuru, tuttu questu hè dispunibule ancu in Cina, ma per alcuni a qualità ùn hè micca cusì bona per e marche più affidate in Germania o ancu abbastanza dubbiosa.

Dopu à u mo cuginu, cù quale viaghju inseme, è cusì aghju praticamenti imbottitu l'assortimentu di una farmacia in i nostri bagaglii, simu partiti per un viaghju inesperatu inesperu.
U tema di "volu" hè un assai sensitivu per parechji. Qualchidunu l'anu amatu, alcuni teme u volu, è per altri ùn ci hè nunda di più fastidiosu chè di passà ore in un postu di metru quadru cù cintunari d'altri persone chì roncevanu, sudate. A pesar di cunnosce stu scenariu di horror troppu bè, mi piace i voli à longu distanza soprattuttu - bevande gratuite, fighjendu filmi finu à voi falate (o piuttostu sminuciate) è a megliu parte si sbarrazza di qualsiasi travagliu è impegnu per ore 10.

In l'aviò avete digià nutatu chì viaghjate cun cinese, solu perchè a mentalità di un gruppu cambia completamente quandu parechji cinesi si trovanu: u livellu di u voluminu triplica. Tuttu u scambiu d'idee, mostra e stampe WeChat di a cena di l'annu novu, dumandate induve u viaghju viaghja è induve vive in Germania. Ùn importa micca chì site un straneru - sò tutti cinesi.

Appena si pusò un pianu nantu à a terra di casa, vi sò culpitu da un slap culturale à a faccia. Dopu avè sbarcatu in l'Aeroportu Internaziunale di Shanghai Pudong è lentamente lasciatu l'aereo, u ritmu aumentò rapidamente. Tutti si battenu per sè stessu è pruvate à ghjunghje à a pretensione di bagaglii, altri si sentenu à u pianu è manghjanu, scatuli di merchenzie da a buttrega di duty free volanu à traversu l'area, ma u più impressionante hè l'invasione di i chinesi chì sò avà affrontati à u cuntrollu di sicurità. , Un mare di persone neri chì pare chì aspetta e spinghje à esse scannate da i guardii di sicurezza.
Qualcunu chì parla cinese hà una bona manu, i parlanti d'inglese ponu affruntà certi prublemi solu perchè e persone di a classe media ricusanu di parlà inglese. È se qualchissia hà misericordia, hè bonu per avè un gestu cunvincente, perchè se necessariu avete da cumunicà cù e mani è i pedi.

Quandu ghjunghjemu fora ci sò colti da u mo ziu. Chistu significa chì in teorica ne simu ritruvati da ellu, perchè finu à chì avete cummattu cù quattru valizie grossi da a folla di arrivi, ci hè pigliatu anni. In modu di partenza, unu si mette subitu in a prossima sensazione culturale, chì ùn esiste micca in Germania.
In fronte di l'aeroportu, l'aspettatu di un esercitu di i taxiisti si mischjanu cù ogni ospite di taxi. Parechji d'elli guidanu neri è micca ufficialmente, cusì in u so tempu liberu.
"Induva vulete andà? Aghju u megliu prezzi da tutti i cunduttori, crede mi. Audi A4, assai veloci in locu, a vittura hè ghjustu à fiancu. Eh, cumu vai? "L'omi seguitanu ospiti potenzali in tuttu l'aeroportu è ùn si ne fughjenu ancu sì li dite (in cinese, naturalmente) chì ùn site micca un turistu è serà ancu ricullatu. Cunnosciutu, a lotta di u taxi per i clienti hè sempre: Ancu s'ellu ci hè un mare di i clienti, ma u numeru di tassatori hè altrettantu è u pagamentu in u settore di serviziu hè pessimu. Allora ùn hè nunda di solitu d'avè un secondu travagliu extra.

fullsize cuntentezza-2

Strada di Nanjing in Shanghai

Per celebrà a ghjurnata è per suddisfà a nostra fami, chì hè cresciuta solu da l'alimentazione in aereo, a mo famiglia vi invita à fà una barbecue. À u primu sguardu, u ristorante hè minuscolu: tavule 15 si stende nantu à quasi 100 metri quadrati, poi una altra scala chì porta à una galleria chì hè circa a stessa dimensione. L'ora hè ghjunta à 17 è l'ora di punta di i ristoranti principia, perchè in Shanghai ùn hè micca cumunu di riservà per telefonu. Prima vene, prima servita. Semu relativamente prestu, a buttega hà apertu qualchi minutu fà. Siccomu u barbecue hè unu di i più boni di a cità, è dunque riceve classificazioni superiori da i guide di viaghju culinari, a fila davanti à u ristorante cresce rapidamente à a lunghezza chì un stand di a birra alluntanata in un festival di musica avaria. Sì ùn site micca fortunatu è veramente "tardu" vene, pudete cuntà per tempi di attesa di finu à 4-6 ore.

U cibo hè cusì cunvincente chì vi scurdate rapidamente u terrible tempu d'attesa. Pudete cuntrollà in anticipu nantu à un pezzu di carta chì piatti vulete, cusì ùn deve micca aspittà troppu tempu dopu. In più di vari brocche di carne fatti di carne, agnellu, pollo, bullfrog è diversi insetti. Per suprattuttu, u più gustoso era l'alimentariu marinu: u polpo in una bella salsa teriyaki, ostriche à a griglia cun vinaigrette d'agliu è gambereti quant'è l'ochju pò vede. Allora vi imaginate una cena di benvenuta!

Una specialità di a casa: Albergena à a griglia cun pepe Szechuan, fagioli neri è agliu