coussins_horizontal_philippe-garcia_0

Una ghjurnata à mare, elegante cume in l'anni sessanta: a prima collezione esterna di l'etichetta francese di tradizione Hermès un prestu si face sommersu. Ghjorni caldi assulanati, u turchinu azzurru sclusivu di l'oceanu è lacità di laissez-faire da u principiu à a fine. Cum'è in u filmu classicu Piscina cù Romy Schneider.

A nova cullezzione all'apertu di Hermès vi invita dinò à fà u sole: i modelli Art Op Op cù nomi marittimi cum'è "Rivage" (riva) o "Horizon" (orizzonte) sò basati in acqua è tessuti d'alta tecnologia ripellenti à a luce, stampatu cum'è jacquard, twill è tela.

Sti fibri ùn sò micca fading, resistenti à abrasione è resistenti à muffa è ponu cusì risponde à i bisogni volatili di u novu universu. U spettru di u culore di l'estiu varieghja da u turchinu azzurru da u rossu corallo è u giallu d'oru à a sabbia classica.

Presentatu cù l'imàgine di u lookbook Hermès ancu e più belle interpretazioni di i so tessuti esterni: cum'è grandi piani di ghjornu esterni, pouf ludichi o cuscini di u pianu dopu à u bagnu.

Tutti i tessuti seranu dispunibili in i butteghi Hermès da a primavera 2017.
bildschirmfoto-2017-02-26-um-10-34-01
Per infurmazione supplementaria: hermes.com