bodyshaming

Siate onesti, quante volte avete vistu in u specchiu oghje? Quante volte avete vistu i vostri capelli, a to faccia, i vostri petti, i vostri gammi?

Parechji anu a sensazione chì, più spessu si vede u so propiu riflessu, e più insatisfiede sò cù i so corpi. Uni pochi grammi troppu, qualchì pelle impura, cascà nantu à a coscia. Chì faciule malustari principia, pò purtà à frustrazione è ancu depressione, o in altre parole: Corpo tremendu.
A dependenza di a bellezza di i nostri (è altri) corpi hè chjara cum'è mai prima.

A causa di l'ideali di bellezza recurrente, ùn pudete micca aiutà, ma per sapè quale forma di corpu hè attualmente "cadera". L'industria di a moda, Facebook, Instagram è dinò TV cume U prossimu Topmodel di a Germania fate sempre un penseru splash è dubious quandu si tratta di u corpu perfettu. L'inundazione di stampi di donne perfette chì scracchevanu l'autoestima è cuminciate à ammuccià è cambià.

Ma u Cumbattimentu di u corpu ùn hè micca solu u dubbiu nantu à u vostru propiu corpu. Hè ancu una blasfemia nantu à u corpu di l'altri, ancu s'ellu ùn hè micca "significatu per esse cusì". Se nutate à a festa di Natale quantu a fritta l'avete dighjà pisata o quantu a cugnata hà tornatu à aumentu, pò esse significata innò, ma digià appartene à a categuria di u corpo scusente.

Ma ùn sò micca solu e persone chì anu qualcosa nantu à i so fianchi - ancu persone slim, ancu mudelli, cadenu vittime di u tonu di u corpu. "Quale gambe magre ha!" O "Quandu ha manghjatu l'ultima?" Sò e sentenzi chì tutti anu mai dettu o intesu. In particulare cù e persone chì strive per esse "magre" sò dritti Fitness "tendenzi", cum'è Fascia di coscia o Sfida di Collarbone pupulare.

The Thigh Gap Trend hè natu intornu à 2013 è descrive u distaccu trà e corse quandu si stava à dritta. Solu se un distaccu chjaru hè visibile, unu hè ancu abbastanza sottumessu. Questa tendenza hè stata rimpiazzata da u Collarbone Challenge, chì era cunsideratu attraente cum'è più muniti allinati fendu in una clavicula.

Ma ancu Men ùn sò micca risparmiate. Per un bellu pezzu, l'individuu dubbiu fisicu è a ricerca di ideali di bellezza era una cosa di donna. Oghje chì, attraversu a demucratizazione di a moda è di a bellezza, l'omi stanu ancu di più in preghjudiziu è sfumature di u corpu. Oghje, quandu ogni secondu omu vai in palestra è si stumba trà scuzzulate di proteina è pesi pisanti, vi sentite digià male cum'è un evitatore di fitness, ancu sì appartene à u pesu normale. Piuttostu, si tratta di un prublema di "troppu pocu", piuttostu chè di "troppu", di sicuru, in quantu à a circonferenza di i biceps.

Ma chì pudete fà nantu à u shaming di corpu? Avà hè quasi un fenomenu suciale, indispensabile. Ùn avete micca deve dimustrà nè pridicà missaghji longu contr'à u bullying, ma simpricimenti cumincià à accettà sè stessu è u vostru corpu. L'ideale è l'illusione di bellezza sò principalmente quì solu per mette l'imàgine in a testa chì duverebbe esse fissatu allora - u corpu diventa un traspurtadore d'imaghjini.

Ancu s'ellu ci sò certi tipi di corpu chì sò percepiti cum'è attraenti, questu ùn significa micca chì sò l'unichi. Unu (duverebbe) amparà à accettà sfarenti tippi è capisce chì a vergogna ùn pò esse più chè un riflessu di u so propiu corpu è di a propria frustrazione.
Ancu s'ellu pesa un pocu troppu o troppu pocu - hè bonu.