rsz_img_20170105_203120

Quale hè statu prima? Elencu Touch opera, tratti è tappi nantu à una superficie liscia. Elementi individuali, cum'è in siti web, ùn ponu micca sentitu. A cumpagnia americana vole chì Tanvas cambiamentu in u futuru. À u ces 2017 Ci hà presentatu a so nova tecnulugia di visualizazione Tanvastouch à u publicu generale.

Invece di scrive un vetru senza vita, duvete Tanvastouch attivà una nova dimensione di interaczione per i schermi tattili. I pruduttori di Tanvastouch ottenenu questu per: carica elettrostatica aduprà. Questu permette sfarente Strutture superficiali simulate cum'è diversi sustanzi. L'uggetti nantu à a visualizazione puderanu apparece pesante, ligere o appiccicosa. Questu facilita a rilevazione di e transizione trà i buttuni di input.

Tanvas vede cum'è appiicazioni cumpresu u cumerciu al dettaglio, per esempiu quandu si tratta di valutà una superficia di tela. In particulare per persunalità visuale Sta tecnulugia puderia esse un grande arricchimentu. Ancu in u industria ghjochi Parechji altre applicazioni sò cuncepibili. Un altru campu di applicazione puderia esse l'industria automobile.

In u crescente Digitizazione di e vitture di vittura è l'aumentu associatu in i touchscreens in a vittura, u cumpunente haptic di i buttuni è i buttuni si pèrdite. Tanvastouch pò purtà sta mancanza di sintimentu ritornu da, per esempiu, u Transuzioni trà i buttuni o quellu I buttoni appughjate simulanu, I fabbricanti di l'automobilistica anu digià trattatu stu prublema per esempiu VW cù u so cuncettu vittura Golf R Touch, in quale ci hè ancu una feedback haptic nant'à certi schermi touch.

Tanvastouch hè stata in l'ultimi dece anni Laboratoriu di Neuroscienza è Robotica Università di u Nordueste sviluppatu da Ed Colgate è Michael Peshkin. I dui circadori volenu purtà Tanvastouch secondu a so propria infurmazione in qualsiasi dispositivu cù schermu tattile. Cù u Fara cumerciu Tanvas pretende inspirà più cumpagnie è sviluppatori per Tanvastouch. Attualmente cumpagnie cum'è Bonobos, Buzztime, Adludio è Wolff Olins sò sperimentendu a nova tecnulugia.