senza nome

Chì era u primu perfume di l'umanità? Chì hè a relazione trà fragrances è sentimenti? E chì ingredienti sò usati in a pruduzzione di profumi oghje? Queste sò solu alcune di e dumande cun quale questu hè stata aperta Le Grand Musée du Parfum occupato. In l'elegante ottu arrondissement in u 73 rue de Faubourg Saint-Honoré trà e butteghe di Chanel, Gucci & Co. anu trovu u fascinante Fragrances; a so storia eccitante è i so creatori creativi u 16 di dicembre tappa adatta, L’edifiziu si guarda ind’è una storia interessante, postu chì serveva da magazzinu principale è sede di Christian Lacroix haute couture è era u domicile eleganti di U baronu Antoine-Marie Roederer.

In u centru di u Museu di i Perfumi in Paris, l capitale fragrance per eccellenza, a storia è e storie ligate à u perfume. circa 60 scentifiche sfarenti pò esse sperimentatu in e sale di mostra. U visitatore pò fucalizza nantu à unu viaghju parfumatu, partendu da u tempu di i faraoni finu à l'era muderna, emissendu, sperimentendu anni centrale è Icone prufumata (da Cleopatra à Gabrielle Chanel).

Numerose stazioni è strutture invità à azioni una. U visitatore pò esaminà cumu si face u so sensu di l'odore in paragone cù l'altri o annantu à un individuu viaghju parfumatu, per esempiu in ortu parfumatu, scunnisciuti. ricustituitu laburatoria Perfume illuminate u sughjettu daretu à i scene. I "nasi" più cunnisciuti di u mondu da Mathilde Laurent à Jean-Claude Elena vi invitanu à i so mondi fragranti nantu à i monitori.

Le Grand Musée du Parfum, 73 Rue de Faubourg Saint-Honoré, Parigi. Più infurmazioni annantu grandmuseeduparfum.fr