blackhead

Ti lagnani ancu di centinaie di millaie di neri blackhead e picculi zuccheri bianchi nantu à a vostra frunti in a zona di a giuvanotta è / o in a famosa T-zone? Allora fate attenzione, quì ti mostramu cumu pudete facilmente fà u vostru ultimu in casa DIY sbuccia Pudete fà una maschera. Siate impastatu da u risultatu.

Cosa avete bisognu:

#1 Comu pudete avè intesu o avete lettu, questu hè carbonicu attivatu, chì hè generalmente adupratu per u lagnu stomacu è intestinale, hè u "novatu" più trendy in u mondu di bellezza. Per via di a struttura speciale di u carbone attivatu, simpricimenti attrae e più chjuche particelle di terra cum'è un magnetu è hè per quessa assai populari com'è ingrediente elementariu in shampoo, maschera è dentifrici.

#2 codda Craft. Iè, avete intesu dì quessa. Quandu compra, avete da esse sicurizate chì duverebbe esse senza solvente è favuritu di a pelle per evità l'irritazione di a pelle. Eppuru, pruvate à fà in prima nantu à un spaziu chjucu, invisibile, sia tollerà l'adesivu.

#3 una mugna è brush

In a tazza si mischjanu a colla artighjanale cù 1-2 comprimi di carbone attivatu, chì di sicuru schiacciate prima finu à chì una massa negra omogeneea hè furmata. Dopu pigliate una spazzola è applica a pasta à i zoni affettati da i punti neri. Impurtante: Evitate l'area induve duvete capelli corti, altrimenti sarà assai dulore dopu!

Aspittà chì a mistura adesiva si secca cumplitamenti nant'à a vostra pelle. Quandu vene u tempu (ora vene a parte più divertente) tira lentamente a mascara da a to faccia. Pò esse un pocu (ma solu un pocu) doloroso. Ma u risultatu hè impressiunante - in u più veru sensu di a parolla! Dopu à sbuchjulatu, truverete i numerosi punti neri è pimple chì eranu in precedente è in a vostra pelle nantu à a maschera. A battaglia per vince contr'à queste impurità hè in qualchì modu satisfice, ùn hè micca ?!

Avà lavate a vostra faccia è applica lozione è voilà chì a vostra pelle pò risplende in tutta a so gloria, è hè dolce è delicatu cum'è u fondu di un criaturu ...