L'usu di a pelle per a fabricazione di vestiti hè vechju cum'è l'omi stessi. Ancu quandu l'omu stava sempre in grotte, anu fattu i so vestiti da elli Sbuchjulà l'animali.

Usendu a pelle era pussibule per e persone di stà in regioni fredde cum'è a Norvegia è a Groenlandia o ancu l'Articu üsopravvive è per fà a vita più còmuda in generale. Oghje a pelle hè fora di u industria Stampa micca più à pensà luntanu. Ghjacchette, sacchetti, cinture, stivali è stivali in pelle di alta qualità sò più pupulari chè mai.

U più adupratu Tipi di pelle venenu da animali chì servenu ancu da manghjà, cum'è bestiame, pecure, capre è porci. Ma i tippi insoliti di pelle sò ancu assai populari in e cullezzione di i famosi cuncettori. A mini borsa di Giancarlo Petriglia o Sac à main Nymphea de Gucci sò fatti di pelle di serpente, per esempiu.

E giacche di pelle nere è strette sò particularmente populari. Questu articulu pò naturalmente diventà un bellu sguardu scogliu mischjà cum'è Miley Cyrus.

Fuck yeah @billyidol #rebel #iheartfestival

Una foto mandata da Miley Cyrus (@mileycyrus) in

O pudete combinà a giacca di pelle in un mischju di materiali è creà una elegante usu cutidianu Outfit cumu Antonia Wasserloh mostra nantu à u so Instagram Accound.

amà u sole ?????? Una foto mandata da Antonia Frederika (@antoniawesseloh) nantu à

E giacche è l'accessorii cù un look vintage sò ancu populari. Eccu cum'è esempiu Philipp Schmidt è Ester Heesch.

Desa @thejemmitchell @koncaaykan @desafashion #philippschmidt

Una foto posta da Esther Heesch (@esther_heesch) nantu à