A squadra naziunale di football femminile USWNT (A squadra Naziunale di Calcio di a Femina di i Stati Uniti), à fiancu a a squadra naziunale tedesca, hè u più successu in u mondu di u football femminile. In più, a "Ragazze di i Stati Uniti" era u primu squadra chì hè stata fatta solu da i ghjucatori di football profesionale.

Cum'è un campionu mundiale di trè volte, campione olimpicu di quattru volte è vincitore di sette volte di u Calendario Tazza d'oru di e donne I Stati Uniti sò l'unicu paese oltri a Germania è a Norvegia chì hè diventata campione olimpica, campione mundiale è campione cuntinentale.

In March 2004 hè diventatu dui di i so grandi mudelli di rolu, Michelle Akers e Mia Hamm (i dui ùn anu più attivu), da u "footballer seculu" brasilianu Pelé cum'è l'uniche donne in a lista di FIFA U 100 hè sceltu, in quale à u cuntrariu di u nome, i 125 migliori footballeri viventi, sia maschili o femine, sò elencati. Cù l'internaziunali 603, l'USA hà negatu i partiti più internaziunali di tutte e squadre naziunali di e donne, di quale 77.6% sò stati vinciti.

Dapoi u March 2008 finu à u 2014 di Dicembre, l'US era classificatu 1 u Ranking Mondiale FIFA, dopu hè stata rimpiazzata da a Germania è hà pigliatu u postu di vince u WM 2015 torna postu 1.

È ancu in u football di e donne, l'Americani sustene. Di questi, l'altri paesi ponu taglià una fetta.