Completamente indipendenti da u vostru propiu pesu, ognunu vole fà vede u più vantagevule pussibule in i so panni. Per una grande parte, questu significa unipochi di liri per pudè ammucciare, perchè sfurtunatamente parechji pezzi di tendenza ùn sò micca bè benefiziu. Per esempiu, i pantaloni culotte di moda. A lunghezza midi face u portatore automaticamente più chjucu, chì à turnu pò esse applicatu. Allora se vulete vedà un pocu più grande è più slimmer, duvete pagà assai attinzioni.

un aspettu monocromaticu Strette u corpu visuali, postu chì i toni armoniosamente cunnessi formanu una siluetta cuntinua. Questa hè una di e ragioni per chì l'aspettu completamente neru hè cusì benefica. E linii verticali pò avè u stessu effettu. Allora un paru di pantaloni cù striscia laterali farà chì e vostre gamme pareranu assai più longu. Tuttavia, unu ùn deve micca ignurà i proporzioni. Una regula cumuna di pulgaru hè di enfatizà sempre e parte più delicate di u corpu. Per esempiu, se avete a coscia più grossa, ma a cintura stretta, a cintura deve esse enfasi. I gammi sò megliu in règle Marlene nascondere. In cumbinazione cù i scarpi alti, furnenu gammi interminabile. Accenti e por Di solitu si sapi di più nantu à u make-up, ma ancu in moda stu truccu pò esse adupratu. E spazii di u corpu per esse enfasi sò dunque vistuti di culori più chjaru, mentre chì quelli chì si sò dissimulati sò vistuti in tonalità più scura.

Sti trucchi ponu ancu esse cumminati cù l'altri per risultati ottimali è sò chjaramente più faciuli d'incorporà in a vita quotidiana cà Spanx è Co.


Stampa 1 © Louise O'Reilly