L'attrice Danielle Brooks per Siriano, chì a so moda hè dispunibule in Lane Bryant, negozio online per i vestiti Plus Size

Sò sapendu cumuni chì ùn hè micca faciule truvà vestiti adattati cum'è una dama plus size. Quantu sia difficile daveru, l'attrice Ghostbusters hà sperimentatu Leslie Jones nantu à u vostru propiu corpu. Averebbe da fà quella sperienza spiacevule quandu hà aspittatu un vestitu per a premiere di u film. Dopu à lagnanza in Twitter chì nisun designer vulia cuncepisce un vestitu per ella, hà contactatu Christian Siriano l'attrice prontamente U designer di moda hè cunnisciutu per a cuncepimentu di robba maravigliosa per e donne di tutte e dimensioni è tutte l'età, è hà questu in l'ultima New York Fashion Week pruvatu novu. Per ellu Linea estiva 2017 hà travagliatu vicinu cù u Plus Size Retailer Lane Bryant inseme.

In a mostra, mudelli di dimensioni sfarenti di vestiti sò riuniti. U fattu chì ùn cummercializeghja questu extra mostra cumu persegue sinceramente a so filosofia di marca, chì si centra in feminità. U fattu hè: a feminità ùn cunnosce micca alcuna dimensione di vestiti è Christian Siriano sapi dinò.

A volte aranciu o turchese luminoso, à volte in neru simplice - I eleganti disegni di Christian Siriano cù e so siluette femminile dimostranu chì a moda luxosa pò esse pensata per tutte e dimensioni.

Per infurmazione supplementaria: www.christiansiriano.com