Vi site sempre dumandatu à chì tippu di misgiu appartene u tigru di casa grisgiu è elegante chì porta a famosa publicità Sheba à a vita? Quì, una di e più belle razze di misgi, chì a so cosiness quasi aristocratica vene da u Regnu Unitu, hè stata affidata per una grazia dolce.

U Gattu British Shorthair hè per via di i soi natura senza cumplicità è a so natura calma è aperta di mente assai populari. Inoltre, ùn face micca grandi richieste à u pruprietariu. Pudete esse puru Gattu di l'internu, esse tenutu in famiglie è ancu in famiglie uniche. Ancu u Liquidazione hè di solitu senza prublemi cù sta razza. Per via di a so dispusizione dolce, pò ancu esse compatibile cù i cani. Ragione per noi di presentavvi à queste zampe di vellutu.

Ihre storia cuminciò circa 2000 anni fà quandu i suldati Rumani anu purtatu i primi misgi in Gran Bretagna. I misgi eranu supposti à luttà contr'à i topi in splutazioni è in i magazini di pruvista. Quandu i Rumani anu lasciatu u paese di novu, i so misgi sò stati in Gran Bretagna è si sò sviluppati à traversu i seculi in gatti britannichi di capelli corti, robusti è forti senza alcuna allevazione sistematica pelliccia ripellente à l'acqua. Sò sempre cunsiderati boni finu à oghje Cacciatore di topi è in listessu tempu cumpagni dolci è amichevuli. In u 1900 sta razza hè stata allevata apposta per u culore è u tippu per a prima volta.

In Germania, u ghjattu britannicu di capelli corti era, cum'è aghju dettu, principalmente per mezu di publicità Whiskas (un Silver Classic Tabby British Shorthair) è Sheba (un British Shorthair turchinu) cunnisciutu.

Zuccaratu è irresistibile!

Immagine 3: © Sheba
Immagine 4: © Whiskas