Kendall Jenner, Kim Kardashian è Kylie Jenner in Yeezy Season 4

Qualunque sia a manera di vede, l'stati sò senza dubbitu i pionieri assoluti quandu si tratta di tendenzi. U mondu aspetta ancu in America in u mondu di a moda. Di sicuru, ùn ci hè nunda di alta couture quì. Difficile à nimu se li pò permette. I Stati Uniti furmanu un stile di strada globale cum'è nisun altru paese.

I pussibuli ragiuni per questa parenu numerosi. Unu di i fatturi più impurtanti hè a duminanza glubale in l'industria di l'intrattenimentu. Cù filmi è musica, trasmettenu a so cultura è u so stile à ogni locu remoto in u mondu. Stelle è asterischi cum'è un cantante Rihanna, ma ancu un mudellu Teatru Hadid sò ancu cunsiderate veri trendetters chì sò imitati da milioni di fan. E definitivamente ùn ci lascia micca in questu riguardu Kim Kardashian è scurdate tutte e so parenti. Basta solu l'influenza di Kardashians circà solu da cunfirmà stu fenominu.

A dimensione straordinaria di u paese hè ancu un vantaghju, perchè cun un gran numaru di abitanti chì parlanu ancu l'inglesi, anu ancu un grande avvintu. I numerosi bloggers è residenti in America Influencer cunfirmà sta tesi. Ancu l'attuali tendenzi cum'è l'estetica streetwear, u 60er è u stile occidentale anu tutte e so urigine in i Stati Uniti, cusì face sensu, di sicuru, chì l'Americani anu sempre l'avantaghju in u so stile.

Una foto postata da Kylie (@kyliejenner) on

Una foto postata da Kylie (@kyliejenner) on

Stampa 1 © Kim Kardashian