Campaña Alexander Wang SS16

Tokyo hè duminatu da l'avanguardia, Parigi hè cunsideratu u centru di alta cottura, Londra hà l'ultime tendenze di usura di strada, mentre chì Milano celebra a tradizione. È New York? New York hà a classa è a dinamica! Se ci hè un paese induve i cuncepitori invechjate sò datu a megliu chance, allora hè a terra di l'opportunità, i Stati Uniti. È per quessa chì assai disignatori internaziunali si spostanu in a capitale americana di a moda, New York City. À u currentu corrente New York Fashion Week sò cuncepitori di tuttu u mondu rapprisintatu. Tuttavia, sta saluta di moda straordinaria mischja principalmente i designer di moda lucali di New York, chì anu guadagnatu fama nantu à una basa internaziunale, certi simili Alexander Wang e Prabal gurung ancu a fama mundiale.

FW16 / 17

Alexander Wang

Alexander Wang hè u zitellu preferitu di a scena di a moda di New York in parechji modi. Ntô passatu duie staggione hà dimustratu ch'ellu hè ancu assai cambiante è pò mantene cù u zeitgeist attuale.

Off White

In realtà l'etichetta attualmente assai trendy Off White hè basata in Milanu, ma u designer Virgil Abloh hè in casa in Chicago.

A scola publica

Ùn ci hè guasi più nova è più nova di New York chè cù i creazioni di a scola publica. Capiscenu perfettamente u spiritu di l'attuale strada di New York portanu l'estetica.

cinq à sett

U nome di l'etichetta ghjovana si riferisce à a magia di a fine di u dopu meziornu è di e prime ore di sera, u tempu quandu e donne muderne vestinu chjaru per esce. L'elegante è femminile flair di i disegni riflette perfettamente u rumanzu di a vita urbana immediatamente prima è dopu à u tramontu.

Prabal gurung

Natu in Singapore è cresciutu in Katmandou, Parabal Gurung si trasferì in New York, induve hà studiatu in a rinumata Scuola Parsons. Oghje hè un participante regulare in NYFW è presenta u so glamour mudernu chì inspira u mondu ogni stagione.