I risichi per a salute à longu andà è i periculi per i participanti sò in realtà ancora largamente scunnisciuti. Hè per quessa chì numerosi studii pruvate à esse un pocu chjaru in stu dibattitu purtà.

Cumu funziona una e-sigaretta?

E-cigarettes aduprate una suluzione di nicotina liquida chì hè inalata in una forma vaporizzata assuciata cù sapori versatili. U cuntenutu di u tabacco pò fluttuà assai: i proporzioni in u liquidu di sigaretta varianu trà 0,1 è 6%. Ùn ci hè nisuna regulazione legale quì.

I periculi di nicotina è di propilene glicole

A nicotina hè inhalata ancu da u tabacco quandu fumava di sigarette convenziunali. Dunque sò l'effetti dannosi sò assai cunnisciuti quì: Pressione alta, trombosi è colpi sò solu uni pochi. l ' addiction psicologicu è fisicu à a nicotina accade ancu quandu inalate via e-sigarette.

Un altru ingrediente principale hè l'alcool propilene glicole, chì pò ancu esse truvatu in numerosi cosmetichi è in farmaceutichi è alimenti cum'è cunservatore. I tossicologi l'anu classificata cum'è innocu per a salute. Tuttavia, i primi studii anu digià dimustratu chì a sustanza pò causà irritazione respiratorja. L'effetti à longu andà sò scunnisciuti.

Sapori è altri ingredienti

In più di sti ingredienti principali, assai liquidi cuntenenu ancu sapori chì varieghja da u lampone à u cioccolatu à u mojito. Chì prudutti chimichi sò pruduciuti quandu si evaporà hè sempre largamente micca esploratu. Ùn si pò micca escludisce chì questi ponu esse dannosi. Avvelenimenti cume i nitrosamini, u formaldeide è u dietilene glicole sò stati dinù detecati in u vapore di alcune e-sigarette. In più, da u puntu di vista di i critichi, ci hè un grande prublema chì i cunsumatori puderanu cumpricà i vaporizatori stessi è sperimentate cù una larga varietà di ingredienti. I pussibuli periculi sò dunque assai difficili da valutà.

Sò i vapori passivi chì sò ancu in riscu?

Simile à i fumatori di sigarette normali di tabacco, hè difficiule da evità chì i participanti inhalanu una parte di u vapore espiratu di e-sigarette. Dunque, sorge a quistione à chì puntu stu vapore hè dannusu per l'ambiente, Ancu dopu una certa ricerca, hè difficiule à stima quale ingredienti di e-sigarette sò liberate in l'aria. Un picculu cunsulatu: E sigarette E liberanu vapore solu à u pressu di un buttone, in modu chì solu l'ughjettatu pò entra in l'ambiente. Ancu s'è una suspesa densità contaminante più bassa cà cù i sigaretti di tabacco, ci hè un risicu potenziale.

Meno dannusu ùn hè micca sempre innocu

Molti studi ricenti anu cunclusu chì e-sigarette sò menu dannusu di i sigaretti tradiziunali di u tabacco. Dunque, questa pare una bona nutizia in particulare per quelli chì cambianu, perchè cù un fumo normale più di 4000 chimichi sfarenti 90 di quelli sò stati trovu carcinogeni, aghjuntu. Tuttavia, ùn si deve esse scurdatu chì ancu cun vaping elettronicu, i contaminanti sò assorbati, ancu s'è l'effetti di a maiò parte di elli sò ancora ricercati.

Image 1: © istock.com/vchal

Ritrattu 2: © istock.com/librakv

Image 3: © istock.com/MilknCoffee