Qualchì paura di u mare apertu Titre prima chì i criaturi di u profundo sò abbastanza ghjustificati. Ma ci sò ancu cose in laghi è fiumi chì ponu manghjà una persona è ùn lascia micca assai d'ellu ...

Ci sò grandi, in particulare in acque tropicali carnivores, chì ponu minacciare e persone, sfarenti spezie di squalo natanu i estuari à raid. Ma ci sò ancu grandi pesci predatori in latitudini temperatu è subtropicali. In particulare i rapprisentanti di e gambe sò notori per manghjà unu o l'altru zitellu mentre ghjucavanu in acqua (ci sò stati parechji casi cunfirmati in u Potash River!).

Ci hè ancu raporti di pescatori in Cina per grande disturbu foru attaccati, questi ponu ghjunghje à taglia di circa 6 m è volte in vive in u mare.

In i Stati Uniti miridiunali ci hè una criatura chjamata punta d'aligator ... è face u listessu. Hè probabilmente rispunsevule di una o l'altra disgrazia.

È ancu in Africa ci sò casi misteriosi di persone chì ùn anu più vinutu da i fiumi in quali sò andati. U Goliat hè per questu Tiger pisci rispunsevule, un mostru di 40 kg di lunghezza finu à 2 metri, chì caccia in u bandale.