Appena qualsiasi animali hà tante miti è storie quant'è ci hè circa u corbu o più precisamente, u kohlraben. Indipendente di l'epica, i puteri di u bè o di u male eranu attribuiti à ellu. Ma ùn importa u tempu, u corbu era sempre un animale assai speciale per l'omu, è di modu bè!

Cù una larghezza di 1,20 metri è un pesu di 1,5 kilogrammi, hè u più grande canardu in u mondu. Ma ciò chì li fa particularmente straordinaria sò e so cumpetenze cognitive. In cunfrontu à a so altezza, queste acelli straordinarie anu un cervellu eccezionalmente grande. I sperimentazioni cù questi animali affascinanti anu dimustratu chì pensanu è plananu avanti. Prughjunghjenu literalmente strategie, cume creanu posti nascondi falsi per ingannà altri spezii di u locu d'u distinu.

Eppuru, a so dimensione è l'intelligenza ùn hè micca l'unica cosa chì face di Kohlraben un veru sopravvivente. Cum'è un omnivoru, hè garantitu di truvà un pastu quasi in ogni locu. U fornimentu alimentariu varieghja da baga è sementi à topi è rettili à carruzione è scarti.

Quandu si tratta di ripruduzzione, u corbu s'appoghja nantu à a monogamia è hè assai cura di i so ghjovani. A mamma di solitu stà à u nidu è furnisce prutezzione è calidez, mentre u babbu corbu procura cibu per a so famiglia. Duvemu ripensà i nostri clichés negativi nantu à questu affascinante acellu. In Asia hà longu vulsutu una reputazione assai megliu cum'è un incantu furtunatu.