I belli nasi di pelliccia sò simili in parechji modi picculi zitelli. Anu a so testardezza, a so sete di scuperta, a so malizia, a so sete d'azione, u so stintu di ghjocu, a so vuluntà d'amparà è a so sensibilità. gemeinsam. Una cosa hè certa: Quale ùn stà contru à u soiu ghjacaru pò prevale, serà ancu difficiule di prevale contr'à un zitellu. Cunnosce u Cresce i zitelli è i cani forse i listessi prublemi?

Guida di crianza ci sò per trattà cù i zitelli è ancu per i cani. Spessu i cunsiglii sò listessi: cunsistenza, regule chjare è una coesistenza strutturata. Siccomu u cumandimu "Venite quì!" Hè ignoratu à spessu in i cani cum'è a dichjarazione: "Spegni a televisione avà!" Per i zitelli, i genitori è i patroni di cani parenu avè a lotta cù i stessi prublemi. Sia u cane sia u zitellu devenu amparà quellu "Innò" significa ancu veramente "nò". A mancanza di una linea chjara hà altri svantaghji, perchè senza regule chjare i zitelli è i cani si sentenu insicuri. «Possu andà avà nantu à u lettu? O ùn mi sò micca permessu nantu à u lettu? "Site obligatu à interrugà tuttu ripetutamente.

U cane ùn seguita micca à nimu chì ùn hè micca sicuru, allora preferisce piglià a direzzione ellu stessu. U cane richiede ancu unu suvranu Capimachja. I zitelli si cumportanu di manera simile nant'à u scaffale di e caramelle. Se ùn ci hè risposta à a dumanda "Puderaghju?", I zitelli piglianu prima l'ughjettu di u desideriu in e so mani. U zitellu a sente incertezza di genitori è sà usalli per uttene a so strada. Cumu pudete vede, crià un cane ùn hè micca un picnic, è crià un zitellu ùn hè micca sicuru. Benintesa chì vulete arruvinà a piccula cara. Tuttavia, u focu deve esse nantu à a cunsistenza, affinchì l'interazzione cù u zitellu è u cane possi cuntinuà à esse u megliu pussibule in u futuru. Cusì nunda pò stà in u modu di avventure cumune!