Quandu è induve a prima volta chì un cane hè statu utilizatu com'è animali di trasportu hè scunnisciutu. U partenariatu di Man è cane hà una storia assai longa chì passa assai in u passatu. Probabilmente digià à l'iniziu di sta associazione qualchissia hà avutu l'idea di tirà l'animali ammazzati in u campu cù a forza di tirazione di u cane. Allora dopu i primi sledges, u toboggans, fattu di legnu è cuir di betulu, chì à l'epica ùn avia nisun runners.

I primi cani chì cume Siberian Eranu dunque i stessi cani chì andavanu à caccia cù l'omu. Hanu avutu un mantellu spissu dovutu à e cundizioni climatichi fredde è eranu caratterizati da un aspettu lupu. Questi eranu ancu l'ancestri di l'oghje "Razzi nòrdici“, Cumu u Husky Sibirianu o u Malamute Alaskanu.

U "Musher"Hè u capu di una squadra di cani di trineu. U termine vene da i Canadiani di lingua francese chì gridavanu "MAARRCH!" À i so cani, chì significa "avanti, corre!"Questa parolla sona simile à" mush "è hè cusì chì u termine musher hè ghjuntu. I primi musteri eranu cacciatori, ricercatori è scientisti.

Più tardi, chjamata squadre articulu usatu per purtà lettere nantu à distanze longu cù i cani di slitta. Dopu allora, i cani di slitta parevanu completamente differenti. L'oru hè statu scupertu in Alaska intornu à u turnu di u seculu è hà pruvucatu una vera corsa d'oru. Ghjuntu parechje persone école d'oru à e zoni di u Nome, Klondike è Fairbanks per pruvà a so furtuna. À questu tempu, i cani di slitta sò stati utilizati per u trasportu, perchè u trasportu di mercanzie era un grande prublema in u luntanu nordu, chì in a longa mesi, inverno puderia solu esse risoltu da a squadra di i cani. Esigenze altissime eranu messe nantu à elli. In più di i huskies, i cani spaniel-sò stati ancu usati in a squadra.

Una cumpetizione sviluppata rapidamente per determinà i migliori cani è a squadra più veloce. L'idea per u primu nascìu di questa cuncorsu a punti, cane slitta, Ci hè fattu in 1908 cù u nome "Tutti i saluti di l'Alaska"Allughjatu in Nome è duverebbe attruisce i citadini isolati in l'invernu da e so case. A corsa hà duratu cinque ghjorni è a paga intera hè stata pagata à u vincitore. In a prima razza di cani di sled, una squadra di squadra regulare hà vintu, in a squadra una mistura di Alaskan Malamute è Foxhound cù arnesi regulare è una slitta. Perchè e razzi di cani di sled sò diventate rapidamente una sensazione populari, l'impurtanza di e currette hè diventata rapidamente usato corsa mette cun slitte speciale per emergerà cum'è u glorioso vincitore di a prestigiosa cumpetizione.

Der Dog_Sledding hè diventatu sempri più pupulare à u livellu internaziunale, cun entusiasmu avà dopu Europe purcinu. Tuttavia, à causa di a larga distanza è di e rigule rigulamenti di quarantena, era assai difficile per e squadre europee di participà à queste razze. Cusì l'Europa hà sviluppatu e so propie razze cù a so propria filosofia è regule. A controparte europea era strettamente Razzi nòrdici limitatu. Queste incluse: Husky Sibirianu, Alaskan Malamute, Samoyed, Cane Groenlandianu, Cani Eskimo canadianu, Cane d'orsu Karelian, Spitz finlandese, Elkhound norvegese è Akita.

Micca tutti in l'Europa eranu di l'opinione chì solu "razze nordiche" anu da esse ammesse à e razze cum'è cani di slitta, ma ogni cane chì vuleria tira un slittu. Sustenìanu a filosofia di e razzi di cani di slitta in Alaska. Cusì in u 1973 u European Trail Club (TCE) trouvés. I primi corse aperte sò state realizate in Svizzera, Germania è Austria. In Scandinavia ci era una tendenza versu i cani di caccia. Eru populari i fili tedeschi, i puntevoli tedeschi, i schnauzer giganti è u pastore tedescu.

In circà un cane di slitta imbattibile Parechji cruci eranu cresciuti perchè i cani ùn anu micca bisognu di capi per participà à e razze. À a razza di cani di slitta in Nome 1912, e squadre mista di ciò chì chjamava cuminciatu è vincenu Alaskan Huskies, una nova linea huskyin quale sò cresciute altre razze di cane. Da avà, hè statu i Huskies d'Alaska chì in a maiò parte di i casi vincenu a corsa perchè sò più alti à u pichju di i Huskies Siberiani è più ligeri cà i Malamutes d'Alaska.

In Siberia cercavanu attualmente un cane chì pudessi batte l'Alaska Husky - un novu, sempre razza di cane più putente, Cusì anu impurtatu unu di i migliori Huskies d'Alaska è l'anu attraversatu cù u migliore puntatore tedescu corti è inglese pointer. Questu hà datu u tippu di u cane di slitta "Caccia scandinava"Hè caratterizatu da u so atleticu è a gioia sfrenata di correre. Questa razza di cani hè cunsiderata amichevale è hà un cumpurtamentu suciale pronunzianu. Esercita sempre per piacè u so musher è amparà assai prestu. Ha un legame assai forte cù e persone. Ancu à una temperatura di -25 ° C, sti cani ùn anu micca prublemi. L'incredibile successu di sta razza sparisce avà in l'America di u Nordu è hè certamente un uttellu per a sport di slitta cane per via di a so versatilità.

Image 1: © Pixabay
Image 2: © William Hamilton Gibson, 1850-1896, scuperta da Gutenberg.org
Image 3: © Biblioteca di u Cungressu
Image 4: © www.photolib.noaa.gov
Immagine 5: © WE Mason - Cani di tutte e Nazioni
Image 6: © Collage da Wikimedia Commons / Fotografia Donna Luettjen
Image 7: © Pixabay
Image 8: © Toivocoughlin, Wikimedia Commons