Slim, neru, chic - questi sò l'attributi chì caratterizanu u novu fabricatore di soda di SodaStream, chì sarà lanciatu nantu à u mercatu tedescu in lugliu 2016. U design esteticu di u "POWER" elettricu cuncepitu da Yves Béhar hè simile à quellu di a "Fonte" cù i muri laterali in alluminiu anodizatu. A buttiglia PET 1 litru vene cun una applicazione in acciaio inox.

In più di a lingua chjaru di u cuncepimentu è di u disegnu minimalista, “POWER” impressiona cù a so manipulazione intuitiva: a chiusura snap-lock pruvata ferma a buttiglia di plastica in u so locu è a blocca automaticamente. Doppu, à un pressu di un buttone, e bolle sò light, mediu o forte, secondu u vostru gustu. I forze scintillanti sò simbolizzati da una, duie o trè gocce nantu à i buttoni currispondenti. U cilindru di diossidu di carboniu hè abbastanza per 45 (forte), 64 (mediu) o 82 buttiglie (luce) d'acqua di scintillare, sicondu u gradu di burbuje.

Yves Béhar

Cum'è unu di i principali designatori industriali in a so industria è imprenditore, Yves Béhar agisce in i dui professioni cum'è un sustegnu di a sustenibilità. Hè cunvinta chì un bellu disignu pò esse un mutore per u cambiamentu pusitivu in l'interazione suciale è in u trattamentu cù l'ambiente. I disegni innovatori di Yves Béhar anu vulsutu ricunniscenza mundiale durante anni.

In u 1999 fundò "fuseproject", una sucietà di cuncepimentu è di marca in San Francisco. In questu cuntestu, hà collaboratu cù SodaStream per a prima volta in 2012. In u mondu sanu, Yves Béhar hè statu u solu à riceve un "premiu INDEX" duie volte. Stu premiu ricunnosce suluzioni eccellenti per e sfide di sustenibilità lucale è glubale.