Détail Balenciaga S / S16

Una tendenza di l'estate, chì sta stagione hà cunfunditu a so strada trà ballerine lacate è cime senza bretelle, hè materiale naturale. Cappelli di paglia è i cumpratori tessuti da raffia sò stati una parte indispensabile di e foto di vacanze di parechje fashioniste dapoi anni è sò diventati un simbulu di moda di l'estate. Questi accessori chic si rivelanu robusti, casuali è sopratuttu rispettosi di l'ambiente è sò dunque perfetti per a donna moderna attenta à l'ambiente. Inoltre, i pezzi sò permeabili à l'aria è assai faciuli da cumbinà cù i so culori per u più restritti.

Ancu in l'estate linee di etichette cum'è Balenciaga si pudia vede a tendenza. Ci n’era quelli bianchi, decurati cù frange Sacchetti di rafia perfettamente in l'aspettu. I bloggers di moda cunnisciuti piace Chriselle Lim e Rachel Nguyen offre l'ispirazione perfetta per abiti eleganti cù a tendenza d'accessori naturali di l'estate. E so pagine Instagram presentanu tesori più rari cum'è un saccu di Prada à u cappellu di paglia casuale da HM tutta una gamma di vestiti cù pezzi di paglia è raffia.

Cactus nantu à cactus #cactusdecartier

Una foto mandata da Chriselle Lim ???? ??? (@chrisellelim) nantu

COSU IN U ME BAG: loghi, vellutu turchinu, @glossier (???????? HALORACHEL ????????), selenite, @baronvonfancy, cornici di gattini. Una foto publicata da Rachel Nguyen (@thatschic) ​​in

Per infurmazione supplementaria: www.balenciaga.com