À una sclusione di 26 gradi, i conoscenti di moda è l'amatori si sò riuniti in a Settimana di a Moda di Berlinu l'ultimu weekend in ghjugnu per piglià un sguardu più cercatu di e tendenzi d'estate per l'annu prossimu, per discutiri è feste. Ci sò impressioni di a settimana di a moda è ancu nutizie attuale da u mondu di a moda fashionchick.de.

Ci hè una tendenza emergente tra i designatori presentanti: ghjucà cù opposti chì travaglianu incredibbilmente inseme. Infine, ci hè dinò un messagiu puliticu è suciale: - Avucanu di più inguaglianza è di unione. Anja Gockel hà fattu stu messagiu particularmente chjaru quandu hà finitu un mudellu maschile à a fine di u so show in un vistitu di culore arcubalenu caminava nant'à a passerella.


U bloccu di stampa hè u novu bloccu di u culore

In l'ultima stagione, filieri chjaru, cuntrasti duru è taglii simplici anu predominatu. Questu ferma in parte, ma solu in cumminazione. I cuncettori facenu asèmpiu di fà grandi cuntradizioni in e cullizzioni, ma funzionanu incredibilmente bè. Anja Gockel mette in risaltu ste cuntradizioni in a so cullezzione à traversu u bloccu di stampa estrema. Eccu, mudelli geomettichi in culori bloccanti di culori scontranu i pantaloni cù mudelli orientali, blusini chì scorrenu nantu à i pantaloni duri di culori bianchi è neri cù stivali di coghju brutti. Sti elementi duri sò poi cacciati da applicazioni glitter. Marina Hoermannseder si ghjoca ancu cun opposti. Idda si ferma di u so stile, ma presta i so stili di firma à traversu materiali più bassi è assai appiicazioni di fiori qualcosa di ghjucosu, U stile girlish hè particularmente evidente in u corset ricamatu di fiori è in sacchetti rosa. Dopu à a grande tendenza di culottes in l'ultimi anni, i pantaloni, in u più truccu sensu di a parolla, si ne ferma.

I tagli stretti scontranu dettagli ghjuculi

Dorothee Schuhmacher crea un cuntrastu ancu più forte trà i pezzi praticamenti sportivi è u vestitu ghjucatu. A prossima stagione continuerà à travaglià cun assai lace. Vestiti corti cun una stampa fiurali ghjucata sò cumminati in strati stritti cun strisce largu chì ricurdanu di u vestitu di pioggia. U duo di designu di Augustin Téboul, chì sò cunnisciuti principalmente per i so disegni neri è à volte duri, ghjucanu cù a zitella à u so modu. Comu solitu, cumminanu tessuti solidi cum'è cuir cù materiali soffi cum'è a sita, ma ancu i tessuti di maglia. Eccu ancu l'opposti sò usati: i corpi di coghju skimpy sò datu qualcosa di ghjucà cù applicazioni di glitter è picculi elementi di ruffle.

Immagine 1 .: Flickr GST_1910.jpg https://www.flickr.com/photos/gabrielsaldana/ CC BY-SA 2.0 Certi diritti riservati

Image 2: Flickr Gary Bigeni Eva Rinaldi CC BY-SA 2.0 Certi diritti riservati