À l'ultimu mutu à u mo ultimu passu, aghju realizatu quantu pussibuli inutili ponu accumulà in pochi anni. Avà in ogni modu, più è più ghjovani giranu daretu à u cunsumu di massa disinfettata è praticendu un modu di vita minimalista. Cum'è cù quasi qualsiasi altru muvimentu, ancu diverse correnti sò spartuti quì. In Giappone ci sò ancu rapprisentanti chì mantenenu u so nivellu di rumore à u minimu è sò più gentili è tranquilli pussibule in publicu. Altri puristi appassiunati sò guidati da un numeru magicu fissu, per esempiu u numeru 100. Questu stipule chì a ghjente pò solu pussede 100, vale à dì ogetti di vestiti, dispusitivi tecnichi, articuli d'igiene, articuli decorattivi, etc. Solu pussibuli cose 100? A sola collezione di unghie di unghie contene più di e fiale 30.

Di sicuru, stu modu di vita seria un pocu troppu estremu per a maiò parte. Tuttavia, riflette perfettamente l'approcciu di u minimalismu. In fondo, si tratta di simplificà a vita è di riduce u cunsumu.

Stu modu di vita ùn solu solu avè un effettu pusitivu annantu à l'ambiente è a natura, ma ancu in u vostru billetera. Hè pruvatu ancu in moda minimalisme hè statu assai pupulari in l'ultimi anni. Labels simili Helmut Lang, A Fila e Lemaire sò solu uni pochi di i numerosi rapprisentanti di a moda muderna muderna, chì ci inspira cù linee chjara è schemi di culori monocromi. Tuttavia, i minimalisti ùn valore micca solu u disignu in a so moda, perchè altri fattori cum'è e pussibuli cumbinazioni è a durabilità ghjucanu ancu un rolu impurtante. Per esempiu, se comprate un paru di scarpe stili, comode, cambiante è d'alta qualità, idealmente ùn vedrete micca un magazinu di scarpi da l'internu in un futuru vicinu.

Quellu chì sà, forse unu o l'altru di voi seranu cunvintu da questa attitudine.

Image: ©www.lemaire.fr