Per un bellu pezzu, l'elegante palidez hè stata cunsiderata un simbulu di statutu. Solu a nubiltà puderia prutege a pelle da i raggi di bronzu di u sole. A ghjente cumuna avia da strazià in i campi sottu u sole ardente. I portatori di pelle pallida eranu dunque cunsiderati ricchi, eleganti è educati.

I tempi sò cambiati! Oghje, un carnaghju abbronzatu naturalmente significa salute è vitalità. Tuttavia, u sole ùn deve micca sempre esse sanu, a sà ancu Hugh Jackman. L'attore di 47 anni di Hollywood hà avutu cinque prucessi di cancru di a pelle in l'ultimi dui anni. "Un esempiu di ciò chì accade se ùn mette micca a prutezzione di u sole" hà scrittu annantu à a so foto d'Instagram, chì u mostra cù un stuccu à u nasu. Chjama i so amatori à prutegge si adeguatamente da u sole.

Ma chì hè u megliu modu per prutegge contra i raghji di u sole? U Stiftung Warentest hà esaminatu u tema di a prutezzione di u sole è avemu riassuntu i risultati è cunsiglii per voi. I filtri solari cù prutezzione media (fattore di prutezzione 15-20) sò stati testati. Tutti i prudutti anu ottenutu risultati eccezziunale boni, eccettu unu. U fluidu solare di Annemarie Borlind ùn pudia micca rispettà u fattore di prutezzione specificatu è fallì cusì cù u gradu insufficiente / 5.

Una bona prutezzione di u sole ùn deve micca esse cara. Chì prova u Cien Sun Milk Classic da u discuntru Lidl. Questu hè statu cunvincente è cun un prezzu di 0,92 € / 100ml hè u più prezzu di i prudutti testati è à u listessu tempu u vincitrice testu. Altri prudutti cù a valutazione di prova assai boni sò: NIVEA Prutezzione solare è cura di u latte solareNIVEA Sun Protect & Refresh spray solare rinfrescanteRossmann Sun Ozone Sun Latte Med e Oghje lozione di sole Sun da Penny / Rewe.

Eccu uni pochi di più suggerimenti:

  • Tipi di pelle chjara, I zitelli è e persone cù a pelle sensibile devenu sceglie un fattore di prutezzione solare altu à assai altu. Questu currisponde à a specificazione 30 à 50.
  • Quandu si applica piuttostu pozzanghera invece di mess! Per esempiu, un omu altu 1,80 m hà bisognu di 40ml di lozione solare per assicurà u fattore di prutezzione specificatu.
  • dinù Sun spruzza deve esse distribuitu bè cù e vostre mani. Idealmente, duverebbe riapplicà u pruduttu dopu avè assorbitu per furnisce a pelle cù una prutezzione sufficiente.
  • Quandu si applica lozione vi hè permessu Ùn vi scurdate di i vostri pedi. Quessi sò di solitu assai sensibili è ponu esse brusgiate rapidamente.

Nunda ferma in u caminu di u vostru sole cusì bè prutettu ... à menu ch'ella cummencia à piove. 😉