A vechja annata scola hè ghjunta à a fine, ma a nova hè digià in i blocchi di partenza. Staplers, plume è carta deve esse acquistatu. È per parechji, una nova backpack di a scola hè ancu inclusa. I mudelli di moda chì combina ergonomia, funziunalità è stile permettenu à i zitelli assai di individualità.

Cumu unicu cum'è ogni zitellu

I pruduttori maiurini attribuiscenu una grande impurtanza à a produzzione di scolasti è sacchetti chì ùn solu ùn piacenu i genitori, ma ancu i zitelli. Perchè da una certa età i zitelli volenu dimustrà quale sò. À l'età di sei cumincianu sviluppà a so propria vista di u mondu è fà forma à a so persunalità, E questu hè ancu spressu in di a so robba, u so capelli è l'accessori chì portanu.

U rughjonu in particulare accumpagna i zitelli micca solu per parechji anni, ma ancu per parechje ore à ghjornu. Venite in culori brillanti - rossi, verdi è blu, monocromi, stampati o cù grandi motivi di i vostri eroi preferiti. È ogni zitellu hè datu l'uppurtunità di di sceglie un mudellu secondu u so gustu.

Cunsiglii per i genitori

L'aspetti varienu in a so struttura. Certi cuntenenu un voluminu di 20, altri finu à 30 litri. U taglia deve esse adattatu à l'età di u zitellu. I bagaglii da trasportà sò differenti secondu u livellu di e classi: grappi, libri scolastichi, penne, macchie, spuntini, buttiglie di bevande ecc. A divisione di l'internu duveria esse variabile è facilmente adattabile.

Molti mudeli sò dotati di cinghje pelviche è torace regulabili in altezza, cù quale u pesu di u saccu hè distribuitu per tuttu u corpu è micca solu nantu à e spalle chjuche. Quandu sceglite, i genitori devenu assicuratevi chì u cuscinu di a schiera hè respirabile. da sigura nantu à a strada esse, i materiali riflettori o strisce LED in i sacchetti furniscenu un aiutu preziosu.

Hè vale dinò à fighjà u materiale è l'operazione. Perchè i sacchetti sò in usu ogni ghjornu, deve suppurtà assai è purtate assai. A più alta qualità di u materiale di custruzione è e costure, più serà dura è durabile u saccu. I sacchetti anu da esse ancu faciule di puliti è di mantene.

Image: © istock.com/Sadeugra