In a previsione di u fioru di l'Olimpiadi 2016, chì si tenerà in Brasile, facemu ancu un ochju à u paisaghju di moda brasiliano chì a terra di u futuru è u football hà da offre. Patricia Bonaldi crea una couture femminile senza compromessi per a donna eleganti chì vole attirà l'attenzione di tutti.

E so robbe senza pietà sò carattarizate da lussu, stravaganza è bella bellezza. Sò creati per occasioni speciale è avvenimenti in a vita di l'utilizatore, per fà sti momenti inolvidabili. Per quessa, Patricia Bonaldi hè ancu cunsideratu cum'è unu di i principali designer di Bridal Couture in Brasile è prova questu ogni annu.

A vostra cullezzione pronta à indettà per Primavera è Estate 2016 hè un ode à a feminità. Hè piena di grazia è eleganza è tira a so forza femminile senza tensione da a bellezza di i fiori. Installazioni di fiori tridimensionali fatti di perle, appiicati cù l'aiutu di l'opera di ricamo in filigrana, incapsulate a siluetta femminile è trasfurmate i vestiti di Bonaldi in verità opere d'arte. Puru, Bonaldi hà riisciutu à dà à i so vestiti una feminità assoluta cù belli stampi fiurali, chì si mette in luce cù i taglii è di i cesti adattati.

Patricia Bonaldi hè una sustegnu di l'eleganza femminile, chì hè ancu u mutore di tutte e so cullezzione.

Per infurmazione supplementaria: www.patriciabonaldi.com.br