Quandu i primi fiori di primavera si illuminanu da u caminu è l'acelli accuminzanu à cantà una canzona felice di a mattina, hè ghjuntu ora di pianificà e vostre vacanze d'estate. Se vulete piglià un viaghju longu, l'avete ritenutu avà. Tutti l'altri passanu à traversu i libretti di vacanze pertinenti è indulgenu in i so sogni di spiagge di sable inaccessivamente longu, u mare chì curria è a sera senza fine à u cocktail bar. Appena chì u mantellu gruffu sparisce in l'armariu, però, hè evidenti chì uni pochi libbra in più anu sbulicatu nantu à e costine in l'invernu. I primi tempi di l'estiu sò l'ideale per inizià a furmazione per allora di brillà cun una figura bikini in tempu per l'estate. Parechji gimnasti attrae cun sconti enormi per (ri) imbarcà è hè finalmente divertente per cicli da travaglià o per andà in una sera.

Postu, detox o dieta?
A quaresima hè quasi finita è una volta hè statu dimustratu chì ùn hè micca cusì difficile per bandisce alcuni peccati da a dieta ogni ghjornu. Quelli chì anu tempu per alluntanà si una settimana pò detoxificà durante u digiunu terapicuu è dà à u corpu l'aiutu à u principiu per pèrdite pisu. Eppuru chì i kilogrammi perduti durante u fasting terapeuticu riturnanu rapidamente, a disintossicazione è u duru affruntanu a cuscenza di u corpu è facilitanu a perdita di pisu. Un prugramma di detox hè ancu più faciule per integrà in a vita quotidiana è pò esse disignatu secondu e vostre preferenze. Perchè micca bevvi un smoothie verde invece di caffè in a mattina o sguassate completamente i prudutti processati da u vostru menù per uni pochi ghjorni? Un detox dà una nova forza è aiuta tremendamente per rompe mudelli antichi. Invece di inizià una dieta chì ùn face nunda eccettu i sintomi di carenza è un effettu yo-yo, hè impurtante à principià cù un allenamentu di fitness ben pianificatu.

Dunque un stomacu flat ùn hè micca un sognu
Cù a furmazione ghjusta, pudete ancu riesce Per finisce à fà u sognu di u ventre di u lavabo, Un mezzu addestratu di u corpu, un capelli salati cù u sguardu - ùn ci vole micca assai più per infine per esse capace di cumparisce cù l'aspettu perfettu di a spiaggia di surfista, Avà solu un bikini caldu ùn manca. Sylvie Meis torna à prisentà a so nova cullizzioni di vestiti di spiaggia, chì tutti l'amichi sò più culuriti è bikinis perfettamente adattati nantu à hunkemoller.de ordine. A simpatica donna olandese cù u surrisu adorabile è un corpu di martellu ti facenu vulete passà l'estiu da mare. Se vi vulete esse motivatu da una donna riescita, pin una foto di Sylvie nantu à a porta di a frigoristica è senti duie volte stimulata durante a furmazione è u cambiamentu di a dieta!

immagine: flickr.com/Butz.2013