U celu hè chinu di viulini. Pensate chì ellu hè u dirittu, perchè tuttu hè ghjustu trà voi. Sò in amore è finalmente vulete esse cun l'omu di i vostri sogni. Ma qualchì volta avete dubbiu ch'ellu hè veramente seriu per voi. Dice chì ti piace, ma u so cumpurtamentu pare chì parle una lingua diversa. Venite quì 5 indiziè chì voli una relazione.

1. Iddu voli passà tempu cun voi

L'omu unicu adore a so indipendenza. Ùn perde micca questu bisognu in una relazione. Carrieri, passatempi, amichi - tutti questi l'anu occupatu è piglia u so tempu. Eppuru, una cosa pò esse dichjarata: se hè innamuratu seriu di una donna, e so priorità cambianu è ellu piacerebbe passà ogni minuto gratuitu cun ella, se pussibule.

Allora si face un appuntamentu cun voi, chjama spessu è piace à passà un weekend romanticu per dui, questa hè una indicazione chjara chì hè veramente seriu per voi. Un picculu cunsigliu: Prufittate di unione, ma assicuratevi ancu di cuntinuà à dà a libertà. Ti sarà ringraziatu per quessa.

2. Ellu parla di un futuru cumunu

Parechji donne senti rapidamente i campani di nozze sonu quandu a química trà elli è u so cumpagnu hè ghjustu. Perchè micca? Tandu seranu permessu di sognu! Ma u cliché chì l'omi sò più probabili di esse mette à sta ùn hè micca a cuncurrenza. Quì dinò, a so necessità d'indipendenza ghjucà un rolu impurtante. Quale sopra frebba, primavera specula, a pianta tenera di l'amore ùn deve micca nidificà in u bud.

Hè tuttu u megliu quandu vene à a volta cù i piani futuri per ellu stessu: e prime vacanze inseme, un appartamentu cumunu, i zitelli, u matrimoniu. U mo cunsigliu: sente cun cura s'ellu pò imaginà un futuru cun voi. Ma ùn fate micca solu attinzioni à e parolle, sò e opere in particulare chì ti mostranu se i castelli in l'aria diventanu una relazione seria.

3. Ellu voli cunnosce a vostra famiglia è l'amichi

Ogni donna hà prubabilmente sperimentatu questu prima: signa l'interessu, parla cun entusiasmu d'ella, ma quandu si tratta di fà qualcosa cù i so amichi, scusa è responde. Quandu succede questu, hè cunsigliata prudenza. Pò esse micca cusì seriu cumu dichjara.

Un cumpagnu chì hà un interessu seriu in voi ùn vole micca solu esse cun voi, ma hè ancu interessatu à a vostra vita è u vostru ambiente più allora di a riva di u lettu. Di sicuru, vole ancu cunnosce i vostri amichi è ùn hà micca paura di scuntrà i vostri parenti prima o dopu. E un'altra cosa: di sicuru, u inversu si applica ancu. Se hà un prublema di presentazione à i so amichi, qualcosa ùn hè sbagliatu.

4. U so corpu face di tè

Micca solu i so paroli ti parlani, tuttu u corpu ci faci. Pudemu amparà assai nantu à una persona per mezu di a lingua di u corpu. Hè di fronte à voi? Ùn s'appiatta à tè o preferite evità ti? Qualchissia chì arruglia i braccia è e gammi cum'è i mura di a fortezza ùn signala l'apertura, u cuntrariu.

Per d 'altra banda, se ellu stà à sente cun attinzioni, vi parlaranu è sottolineà questu cù una lingua di corpu apertaCusì, dunque pudete suppone chì u so interessu ùn hè micca finitu. Un omu chì hè attrattu da voi cercarà u vostru cuntattu è di qualchì volta vi tocca discretamente. Un cunsigliu: prestu attenzione micca solu à ellu, ma ancu à a lingua propria di u corpu.

5. Ellu cerca u cuntattu cun voi cù l'ochji

Ciò chì si applica à a lingua di u corpu si applica in particulare à l’ochji. Sì hè innamuratu di voi, ellu piacè di vede in l'ochji. Si mantene u so sguardu è si affetta in u to cuntattu ochju, questu hè un forte indiziu ch'ellu hà interessu seriu. Hè tuttu u più impurtante chì ùn evite micca u cuntattu ochju, ma signalanu dinò u vostru interessu.

Per d 'altra banda, se si cumporta cun agile, sguassa u so sguardu è ùn pare micca veramente cun voi è cù a cosa, hè cunsigliata prudenza. In ogni casu, ùn pruvate micca di forze qualcosa. Fate sinceru è vigilante. Una relazione durazione duveria esse a nivellu d’ochji è scuntrà i bisogni è l'interessi di i dui, Sì questu hè u casu, allora scontri i migliori cundizioni per una cunnessione larga, felice.

Image 1: © istock.com / alessandroguerriero
Foto 2: © istock.com / shironosov