L'etichetta Lacoste hè cunnisciutu per a so stravagante combinazione di stili sportivi è nobili. In particulare, a camiseta polo hè famosa è in a collezione d'estiu 2016 un veru ochju chì si vede. Ispirati da a linea di l'omi, Lacoste face nomi di sport d'acqua cum'è u remu è a vela. U nome di a cullizzioni Ultra Marin hè dunque prugrammu! A cumminazione di mudelli grafici è sofisticazione tecnica pò esse vistu chjaramente.

Micca ogni gentilu hè un fan di u vestitu, in particulare quandu si tratta di piacè. Hè quì chì Lacoste entra in ghjocu. L'etichetta hà perfezzionatu l'eleganza sportiva è inviste in detagli graficu rinfrescanti in l'estiu. Tuttu questu succede cù a cuncentrazione di chic maritimu, chì hè ancu riflessu in i culori blu, rossu, verde, neru è giallu.

Tipica per a cullezione d'estiu sò mudelli rotosi di strisce, forme geometriche è grafici muderni. Hè sorprendente ancu a diversità di materiali, chì includenu, per esempiu, nylon è neoprene. Maglioni freschi, camicie cù motivi, pantaloni casuale - l'aspettu hè rilassatu è discreto. I punti culminanti di a cullezzione sò i chjubi è i ghjetti, cù quale pudete sfidà u ventu è u tempu cun stile.

Per infurmazione supplementaria: www.lacoste.com