In a cullezzione estiva di a marca Andrea Pompilio và intornu! A linea di l'omi presenta numerosi dettagli è taglii sofisticati, per chì ùn pudete micca capisce tutale u disegnu refrescante à prima vista. Modelli grafici allover, voluminu taglioli è linee dirette creanu un toccu mudernu unicu! Ancu a mistura sperimentale di sfarenti materiali hè straordinaria.

L'urbanità ùn hè mai stata cusì affascinante! Quì, nerd, hipsters è surfers si scontranu è mischjanu i so stili à un aspettu cumunu. Chistu face formi viventi, chì puntuanu per mezu di u voluminu è di a diritta. I più chjaru i taglii, e più impulsive sò i mudelli. Maxi cuntrolli è strisce si scontranu in combinazioni passiunanti.

Quì sottu, l'omu porta shorts larghe o pantaloni chì sò spessu disegnati. Inoltre, e cime di cucia è camicie cù bassi sò cumminati. Ancu tops in maglia ponu esse truvati trà elli. Giacche stampate, ponchos, cappelli è giacche di scatula cumpleta di u vestitu. I sfarenti mudelli creanu cuntrasti grafici. In termini di culore, a linea scorre cun sfumature scura di grisgiu è blu, in cuntrastu cù beige, crema, biancu è kaki.

Per infurmazione supplementaria: www.andreapompilio.it