Per parechji omi è donne chì travaglianu in l'uffiziu, u venneri hè u megliu ghjornu. Non solu perchè u weekend hè intornu à u cantone, ma ancu perchè parechji uffizii eleganti di u codice vestitu sò più rilassati u venneri. Venerdì Casuale hè u nomu di stu cuncettu, in u quale u vestitu è ​​u vestitu in dui pezzi sò scambiati per a moda più casuale à a fine di a settimana.

In particulare in e cumpagnie d'alta qualità o orientate à u serviziu, u codice di u vestitu hè spessu pigliatu assai seriamente. Per esempiu, un vestitu o un vestitu hè necessariu per regulazioni particulari di u vestitu. Hè soprattuttu piacevule quandu a corbata pò stà almenu un ghjornu à settimana in casa. U venneri casuale vene da i Stati Uniti, induve ellu hà stabilitu in l'anni 1950er.

Ma attenti - perchè u venneri casuale ùn deve esse troppu sportiu. L'outfittura deve ancora rapprisintà a cumpagnia. A scelta ghjusta hè dunque una mistura chic di usura casuale sofisticata è l'aspettu di l'affari. Mentre a corbata hè cacciata, a cammisa hè sempre una necessità per l'omi. A donna ancu cuntinua vestitu eleganti, ma pò, per esempiu, rinunzià a giacca di u vestitu. Mostra assai pelle ùn duvia esse definitivamente evitata; faldidi è vestiti anu da ghjunghje almenu à i ghjinochji.